کد خبر: ۳۲۸۴۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
محمدی‌گلپایگانی:
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه عشق مردم به رهبر در کشور متقابل است، گفت: با این ارتباط دو سویه مردم و مقام معظم رهبری، انقلاب آسیب‌پذیر نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه شعارهای یکپارچه مردم، حاکی از وفاداری، علاقه‌مندی و اظهار محبت مردم نسبت به رهبری است، اظهار داشت: عشق مردم به رهبر و رهبر به مردم همچون نخ تسبیح، این علاقه را مستدام کرده است.

وی با بیان اینکه با گذشت 26 سال از آغاز رهبری مقام معظم رهبری، روز به روز دامنه عشق و علاقه‌ها افزایش می‌یابد، تصریح کرد: امروزه دشمن بخاطر عشق و علاقه متقابل رهبر و مردم جرأت نزدیک شدن به ایران را ندارند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه شعاع این عشق و علاقه به فراسوی مرزها و تا قلب دشمن رسیده است، گفت: نه تنها مردم مسلمان، بلکه مردم غیر مسلمان نیز که زیر چکمه ظلم و ستم هستند، چشم به ایشان دوخته اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با ذکر خاطره ای از سفر به روسیه، گفت: در سن پترزبورگ سوار ماشینی شدم که عکس مقام معظم رهبری را به آینه ماشین نصب کرده بود و گفت که در عمرم دو آرزو دارم، یکی رسیدن به پابوس امام رضا (ع) و دیگری دست بوسی رهبر ایران است.

وی افزود: در سفر آفریقای جنوبی، پیرمردی که هم‌سلول و هم‌رزم نلسون ماندلا بود، به من گفت: سهم مسلمانان در مبارزه با آپارتاید این کشور کم نیست، سلام مرا به رهبر ایران برسانید و به او بگویید که جان من و خانواده‌ام در خدمت شماست و هر کجا و هر گونه آماده اجرای فرامین رهبر شما هستم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزاری مراسم یادبود سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی را اقدامی ارزشمند دانست و افزود: این اقدام برای زنده شدن خاطرات و انتقال این شور و عشق به آیندگان ضروری بود.

وی با تاکید بر اینکه حکومت فاسد عربستان بزرگترین خدمت را به رژیم صهیونیستی می‌کند، اظهار داشت: عربستان همه توجهات را به سمت یمن و داعش سوق داده است و امروز اسرائیل جشن می‌گیرد که کسی کاری به کارش ندارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: وظیفه شرعی همه کسانی که در دنیا تریبون در دست دارند این است که در مقابل جنایات استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و ظلم آنها را بازگو کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی فریاد مقام معظم رهبری برای مقابله با ظلم و ستم در جهان را با توکل بر خدا و اتکا به پشتیبانی مردم عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن زمانی راضی می‌شود که مردم دست از انقلاب بر دارند.

وی با بیان سوالی که چرا استکبار با مسلمانان به ویژه ملت ایرانی دشمنی می‌کند، تصریح کرد: یک دلیل بیشتر ندارد و آن هم این است که ما می‌خواهیم بنده خدا باشیم و بس.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری رسالت دانشگاه را طی مدارج علمی و رشد و پیشرفت روز افزون دانست و افزود: امروزه غرب آپارتاید و انحصار علمی را در اختیار دارد و تکنولوژی را در خدمت فساد قرار داده است، تکنولوژی امروزی بمب می‌سازد و بر سر مردم یمن و... می ریزد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها