يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۴۹۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در همسویی با مقامات ریاض، از ایران خواست به جای آنچه که وی آن را سیاست تقابل خواند به مذاکره و گفتگو روی بیاورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در همسویی با مقامات ریاض، از ایران خواست به جای آنچه که وی آن را سیاست تقابل خواند به مذاکره و گفتگو روی بیاورد.

به گزارش روسیا الیوم، فدریکا موگرینی در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان با اشاره به اوضاع بحرانی در یمن گفت: اتحادیه اروپا به نقش مهم عربستان در عرصه بین المللی اطمینان دارد.

از سوی دیگر عادل الجبیر مدعی شد که عربستان از طریق اتحادیه اروپا با مداخله ایران در بحرین مخالفت کرده است. وی در ادامه ادعاهای خود دلیل آنچه را که «تجاوز ایران» علیه عربستان و کشورهای منطقه خواند، شکست متحدان این کشور در یمن دانست.

این ادعاهای وزیر امور خارجه عربستان در حالی مطرح می شود که تهران به دنبال روابط دوستانه با کشورهای جهان و در رأس آنها کشورهای منطقه است و در همین راستا محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران طی چند روز اخیر به کشورهای قطر، کویت و عراق سفر کرده است.

گفتنی است مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز سه شنبه از ریاض عازم تهران خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها