يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۴۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
واپسین سفر محمدرضا پهلوی پادشاه مخلوع ایران از صبحگاه 26 دی ماه 1357 آغازگشت و تا شباهنگام 5 مرداد ماه 1359 به طول انجامید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، واپسین سفر محمدرضا پهلوی پادشاه مخلوع ایران از صبحگاه 26 دی ماه 1357 آغازگشت و تا شباهنگام 5 مرداد ماه 1359 به طول انجامید. این سفر برای او و نیز ناظران سیاسی و جهانی، آیینه ای بود از رفتارهایی که مخدومان در برابر خادمان خویش در دوران عسرت و تنگنا نشان می‌دهند. او به سان مرداری بود که هیچ گوری آن را نمی‌پذیرفت و در گذرگاههای فرار، به مرور کاهیده‌تر شد و نهایتاً پذیرای مرگ گشت.                                                                      


صبحگاه 26 دی ماه 1357، فرودگاه مهرآباد تهران، محمدرضا پهلوی در حال ترک ایران

 

 

 

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۳
۱
بخودمان بپردازیم !!! که داره دیر میشه که چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد !!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۱۵
۲
عجب بالا و پایین داره دنیا
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۳:۳۵ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۱۳
۸
لعنت بهش
پاسخ
وطن فروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۴
۶
روحش شاد و راهش پر رهرو باد. اگر مستقيم و بدون سوال و جواب وارد بهشت نشده باشه من دست از اسلامي كه شناخته ام بر ميدارم. ميدونم پياممو سانسور ميكني598 برا خودت نوشتم بخوني و بدوني كه: عبادت بجز خدمت خلق نيست/ به تسبيح و سجاده و دلق نيست
پاسخ
مدیر پایگاه
با سلام
ملت ایران به خوبی در مورد شاه مخلوع قضاوت نمودند و سرنوشت سیاه محمد رضای پهلوی حکایت از آن دارد.
تایید نظر شما فقط به این منظور است که بدانید انقلاب اسلامی بر اساس منطق و عقل حرکت خود را ادامه می دهد و همچون دول غربی اهل سانسور نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
بهتره که از اسلام دست بکشی
ناشناس
SWEDEN
۰۶:۴۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
یک جمله هم به 598
گمان نکنید با اتخاد مواضع انفعالی و تایید کامنتهای این افراد صداقت خود را نشان داده اید، درست برعکس، آنها این عمل را نشانه ضعف شما و فرصتی برای ابراز وجود و تکرار این کامنتها تلقی خواهند کرد.
ریختن خون این افراد واجب است/
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۴
۵
۰
خدا با دوزخیان محشورش کند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها