يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۵۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
از دیدگاه طب سنتی شیر سبب لینت شکم، افزایش تولید منی و افزایش نیروی جنسی در افراد گرم مزاج شده و موجب چاقی بدن نیز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران،بهترین شیر برای انسان سالم شیر تازه گاو است. به گفته وی زیاد نوشیدن شیر در افراد دارای مزاج سرد و تر یا معده‌های سرد و تر موجب بروز مشکلات گوارشی چون نفخ، ترش کردن، سنگینی معده و صدای زیاد معده و روده‌ها می‌شود. افرادی که نسبت به مصرف شیر حساس هستند، بهتر است شیر را با عسل و گلاب مصرف کند تا حدی از مشکلاتش کاسته می‌شود.

 شیربرنج غذای مفید برای کودکان است که بر رشد آنها اثر مثبتی می‌گذارد و ضمن افزایش توان جسمی و ذهنی و بهبود وضعیت خواب، باعث خوش رنگی پوست نیز می‌شود.

شیر برای سوداوی مزاجان غذای مفیدی است.شیر از جمله موادغذایی مفید برای افراد دارای مزاج سرد و خشک است.
 
 روش صحیح جوشاندن شیر تازه به این ترتیب است به میزان یک چهارم آن آب اضافه کرده، سپس در حرارت ملایم جوشیده شده تا آب اضافه شده به آن تبخیر شود. مصلح شیر در افراد با مزاج گرم، شکر و در مزاج سرد، عسل است که مانع بسته شدن و انجماد شیر در معده شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها