أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
نداشتن چروک در ناحیه‌ی دور چشم، پیشانی و گونه‌ها برای زیبایی جوانی پوست بسیار موثر است. مردمان چین و کره با استفاده از پای مرغ، پوست خود را در سنین پیری، جوان‌تر می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، از بین بردن چروک‌های موجود در صورت از قبیل چروک‌های دور چشم و چروک‌های موجود در ناحیه پیشانی و گونه‌ها برای زیبایی و جوانی پوست صورت بسیار موثر است. طبق تحقیقات صورت گرفته، می‌خواهیم در این قسمت راز مردمان چین و کره را برای از بین بردن چروک‌های موجود در سطح پوست برایتان بازگو کنیم.

کلاژن ماده‌ای است که به عنوان یک چسب در بدن عمل می‌کند و با این توانایی پوست را از چروکیدگی و استخوان‌ها را از آسیب و درد محافظت می‌کند. مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای قلب و استخوان نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده‌ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شده است.

سالم‌تر و جوان‌تر با پوست صاف‌تر رابطه‌ی نزدیک دارد و برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی مثل کلسیم و پروتئین غنی شده باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن و پیری به سراغ پوست شما نیاید.

کلاژن ماده‌ی دیگری است که برای جوانی پوست اهمیت زیادی دارد و در واقع هزینه‌های بالایی که برای از بین بردن چروک پوست افراد مربوط به تزریق در رابطه با این ماده است.

کلاژن، پروتئین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد در پای مرغ دیده می‌شود.
پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهمتر از همه کلاژن ست که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می‌کند و در واقع این راز جوان ماندن پوست افراد بزرگسال در سرزمین‌های چین است.

همچنین توصیه می‌شود مقداری پای مرغ را به مدت دو تا سه ساعت در آب جوش و روی شعله و حرارت قرار دهید تا پخته شود. بعد پای مرغ را جدا کرده و میل کنید. این ترکیب به استحکام استخوان‌ها و مفاصل کمک زیادی می‌کند و در نهایت پوست سالم‌تر و جوان‌تری خواهید داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها