امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۸۵۲۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
وزیر امور خارجه آمریکا گفت «مایکل راتنی» به عنوان فرستاده جدید ایالات متحده در امور سوریه جانشین «دانیل روبنشتاین» می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، وزیر امور خارجه آمریکا گفت «مایکل راتنی» به عنوان فرستاده جدید ایالات متحده در امور سوریه جانشین «دانیل روبنشتاین» می شود.

به گزارش خبرگزاری تاس، جان کری وزیر خارجه عنوان کرد راتنی به زودی با هدف شروع رایزنی ها با طرف های سوری و دیگر طرف های ذی ربط به منظور توقف خشونت ها و حل و فصل بحران سوریه عازم منطقه خواهد شد.

وی تاکید کرد: آمریکا همچون گذشته به حل و فصل سیاسی بحران سوریه از طریق مذاکراتی که زمینه را برای کناره گیری بشار اسد فراهم می کند، همکاری در زمینه مبارزه با تهدیدهای تروریستی، حمایت از مخالفان معتدل و پایان بخشیدن به فاجعه انسانی که بر سوریه و همسایگانش تأثیر منفی گذاشته، پایبند است.

گفتنی است فرستاده جدید واشنگتن به سوریه پیش از این سرکنسول آمریکا در قدس بود، وی در زمینه مسائل عراق، مراکش و قطر نیز فعالیت کرده و کارشناس مسائل خاورمیانه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها