أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مهرداد میناوند این روزها با پست های اینستاگرامی اش نشان می دهد با تمامی پیشکسوت های پرسپولیس فرق دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مهرداد میناوند نه مانند رهبری‌فرد با سمت و سویی خاص پرسپولیس را می‌خواهد و نه مانند عابدینی بد موقع انتقاد می‌کند.

در آخرین پست میناوند آمده است: ««آخ آخ آخ چی بگم، باور کردنی نیست که آدم بعد از سال ها بازی کردن، یه روز با خودش خلوت کنه و یه عمر تلاش رو دوره کنه و به این نتیجه برسه که اگه فقط یه سری أفراد نبودن اون آدم اصلا محلی اعراب نداشت و اون افراد همین هواداران هستن، هوادارایی که فقط لذت این فوتبال نصیبشون میشه و بیشتر از همه عناصر فوتبالی زجر تیمهاشون رو به دوش می کشن. هوادارایی که همین الان من هم با افتخار یکی از اونها هستم و مثل همه احساس مسئولیت می کنم. به همین دلیل فردا سر تمرینات تیم محبوبم تا دیداری با مربی ملی خودم داشته باشم و البته به بازیکنان تیمم هم بگم که ما میلیونها چشم هستیم که همه حس بیناییمون به ساق های شما بسته ست. و البته ما هواداران هم این روزها وظیفه سنگینی داریم، من و شما باید هرکاری از دستمون برمی آید واسه تیممون بکنیم تا بازهم زلزله بندازیم به اندام تیم های لیگ برتری، من و شما روی سکوها میشیم مکمل بازیکنهایی که توی زمین هستن و مربیایی که روی نیمکت نشستن، این زنجیر وقتی شکل بگیره و رنگ سرخ روش پاشیده بشه اونوقت میخوام ببینم کدوم حریف میخواد جلوی ما وایسته. فردا می رم سر تمرین و خودمم رو آماده کردم واسه یه فصل شعار و فریاد واسه تیم محبوبم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها