أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به موظف شدن مسئولان استانی سازمان بازرسی، کارشناسان این سازمان در حال بررسی عملکرد سازمان‌های مسئول در حوادث سیلاب‌های اخیر هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص عملکرد سازمان بازرسی در سیلاب اخیر گفت: همانطور که پیش از این گفته شد مسئولان استانی سازمان بازرسی موظف شده‌اند گزارشی از وقوع این حوادث ارائه کنند.

وی تصریح کرد: براساس آن چیزی که به مسئولان استانی تذکر دادیم کارشناسان سازمان بازرسی باید عملکرد سازمانهای مرتبط در حادثه سیلاب را قبل، حین و بعد از وقوع حادثه ارزیابی کنند تا مشخص شود هرکدام از این سازمانها در این 3 مقطع زمانی عملکرد مناسب را داشته‌اند یا خیر.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات ما ساخت و سازهای غیرقانونی است که عمدتاً متخلفان پرونده تخلف‌شان را به کمیسیون‌های ماده 100 شهرداری می‌برند و در آنجا به صورت توافقی و با پرداخت جریمه تخلفشان را ادامه‌دار کرده و زمینه‌ساز وقوع چنین حوادثی می‌شوند.

وی گفت: از نظر ما در سازمان بازرسی اقدام کمیسیون‌های توافقی این‌چنینی غیرقانونی است و نباید این روند ادامه داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها