أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
رضا حقيقي هافبک فصل قبل پديده مشهد که خيلي دوست داشت در اين فصل به پرسپوليس برگردد طي مصاحبه‌اي گفت: براي پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم اما به قدري تلاش مي‌کنم که دوباره به پرسپوليس برگردم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، رضا حقيقي هافبک فصل قبل پديده مشهد که خيلي دوست داشت در اين فصل به پرسپوليس برگردد طي مصاحبه‌اي گفت: براي پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم اما به قدري تلاش مي‌کنم که دوباره به پرسپوليس برگردم.


حقيقي که در ارائه بازي فيزيکي و درگير شونده مهارت ويژه‌اي دارد و حتي کي‌روش هم در جام جهاني 2014 برزيل براي دقايقي او را بازي داد در ادامه افزود: امسال کاري مي‌کنم که آقاي طاهري از اينکه مرا نخواست شرمنده شود. شايد هم قسمت است که روزي من و علي با هم برگرديم. البته براي من موفقيت پرسپوليس مهم‌تر است و براي رسيدن به اين تيم بايد بر تلاش خودم بيفزايم در اين فصل هم واقعاً خيلي دوست داشتم به پرسپوليس بيايم اما طاهري نگذاشت که دوباره به پيراهن تيم محبوبم برسم.


لازم به ذکر است حقيقي به گونه‌اي صحبت مي‌کند که گويا برانکو او را از نظر فني قبول داشته و براي خط مياني تيمش مي‌خواسته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها