أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
امروز در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعدوبرق موقت پیش‌بینی می‌شود. همچنین تهران تا پایان هفته گرمتر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ، طی ساعات بعد از ظهر در دو روز آینده برای برخی نقاط به صورت محلی در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب و جنوب شرق کشور ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعدوبرق موقت پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت در برخی مناطق شرق کشور، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف است که در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی همراه با وزش باد در این استان رخ می‌دهد.

بیشینه دمای امروز تهران 37 درجه و کمینه دمای آن 25 درجه سانتیگراد است. گفتنی است تهران تا پایان هفته یک درجه گرمتر می‌شود.

امروز شهرکرد با دمای 14 و اهواز با دمای 49 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مراکز استان‌های کشور هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها