يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۵۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
سردار مومنی:
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: رضایت مردم به صورت مطلق و صد در صدی از پلیس نمی تواند وجود داشته باشد و بیان این امر، اغراق آمیز است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار اسکندر مومنی در حاشیه بازدید از مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بازرسی کل ناجا و مرکز نظارت همگانی (۱۹۷)، گفت: مراجعه کنندگان با دلایل مختلفی از جمله شکایت، گلایه و یا پیگیری امور انتظامی خود به این مرکز مراجعه کرده و برخی دیگر نیز تنها برای تشکر از فعالیت پلیس و عملکرد و برخورد ماموران آمده بودند.

وی ادامه داد: بخشی از درخواست های افراد را امروز و در همین مراجعه حضوری پاسخ دادیم و برخی دیگر از درخواست ها نیز برای طی مراحل مربوطه به بخش های مختلف ارجاع داده می شود.

سردار مومنی راه اندازی مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) را یکی از اقدامات مثبت نیروی انتظامی دانست و در خصوص میزان رضایت مردم از پلیس، گفت: در برخی مواقع ممکن است مشکل فرد حتی در مراجعه حضوری نیز مرتفع نشود اما همین که افراد می توانند با مراجعه به این مرکز، مسائل و مشکلات خود را بخ صورت مستقیم با مسئولان نیروی انتظامی مطرح کنند، این امر باعث ایجاد آرامش در آنها می شود که می تواند موجبات رضایت مردم را فراهم کند.

به گفته جانشین فرمانده ناجا، مسئولان پلیس باید فرصتی را برا ی ارتباط مستقیم با مردم چه از طریق پذیرش حضوری افراد در مرکز نظارت همگانی (۱۹۷) و چه از طریق مکانیزه و تلفنی و پاسخ به تماس های مردمی با این مرکز، قرار دهند.

وی گفت: رضایت مردم به صورت مطلق و صد در صدی از پلیس نمی تواند وجود داشته باشد و بیان این امر، اغراق آمیز است. مرکز نظارت همگانی ناجا (۱۹۷) پلی برای ارتباط مردم با مسئولان نیروی انتظامی است که می تواند به راحتی با مسئولان ارتباط برقرار کرده و حرف خود را به گوش مدیران برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
پدرپرسنل را با اینهمه ماموریت وحداقل حقوق وگرانی وتورم درآوردید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها