أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مدافع کاستاریکایی پرسپولیس با سرپرست این باشگاه به توافقات اولیه رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مایکل اومانیا پس از برگزاری جلسات مختلف و طولانی مدت در نهایت پذیرفت در صورت حل مشکلاتش در پرسپولیس ماندنی شود. این بازیکن که یک فصل دیگر از قرارداش با باشگاه پرسپولیس باقی مانده به علت عدم دریافت به موقع حق‌ و حقوقش از این باشگاه می‌توانست طبق قانون قرارداد خود را به صورت یک طرفه با پرسپولیس فسخ کند اما از این کار خود منصرف شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری چند نشست با اومانیا و مدیربرنامه‌هایش او را متقاعد کردند بعد از دریافت حق‌ و حقوقش از فردا در تمرینات سرخپوشان شرکت کند. اومانیا جدا از مسائل مالی مشکلات دیگری هم داشت که آنها را با طاهری مطرح کرد و از او قول گرفت مشکلاتش حل شود.

نشست امروز (دوشنبه) طاهری با اومانیا ناتمام ماند و قرار شد فردا صبح جلسه دیگری بین آنها برگزار شود و اومانیا بعد از حل مشکلاتش که مربوط به منزل و راننده‌اش و همچنین چند بند قراردادش است، در تمرینات سرخپوشان حاضر شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها