يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۵۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
رییس جمهور کنیا در اقدامی قابل توجه بر تلاش‌های اوباما در رواج فرهنگ منحط و بی بند و بار از جنس آمریکایی در این کشور آفریقایی خط بطلان کشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «اوهورو کنیاتا» رییس جمهور کنیا چند روز قبل (جمعه) در نشست خبری مشترک با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا تلاش وی برای رواج همجنسگرایی بی پاسخ نگذاشت.

به گزارش وبگاه خبری «شو بت»، اوباما روز جمعه در نشست خبری تلاش کرد تا فرهنگ همجنسگرایی را در کنیا بسط دهد اما رییس جمهور کنیا در این زمینه خطاب به رییس جمهور آمریکا که گفته بود، ضرورت دارد کنیا همانند آمریکا برای حقوق همجنسگرایان ارزش قائل شود، گفت: «نیاز است به طور صریح درباره خیلی موارد صحبت کنیم. فرهنگ و جامعه ما پذیرای مواردی چون حقوق همجنسگرایان نخواهد بود. پذیرش چنین موردی برای ما و تحمیل همجنسگرایی بر مردم ما بسیار مشکل است.»

این وبگاه خبری در تحلیلی نوشت: واکنش سریع و صریح رییس جمهور کنیا به پیشنهاد باراک اوباما درباره حقوق همجنسگرایان جالب بود و اوهورو کنیاتا با نمایش عدم صبر خود در این مورد به تلاش‌‌های دقیق اوباما در تحمیل حقوق همجنسگرایان سیلی زد.

وبگاه خبری یاد شده همچنین نوشت: رییس جمهور کنیا به  طرح شیطانی اوباما برای رواج همجنسگرایی در این کشور آفریقایی حمله کرد و تاکید کرد مواردی وجود دارد که ما خواهان اشتراک مساعی در آن نیستیم.

اوباما جمعه گذشته برای اولین بار به کنیا سفر کرد و پس از آن عازم اتیوپی شد. او اولین رئیس جمهوری آمریکا محسوب شد که از مقر اتحادیه آفریقا در اتیوپی دیدار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها