أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
دروازه‌بان سابق پرسپولیس، به لیگ پرتغال برگشته و برای باشگاه تازه صعود کرده به لیگ اصلی این کشور یعنی موریرنسه بازی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، گلر سابق قرمزها هنوز هم به پرسپوليس فكر مي‌كند و از اين ناراحت است كه چرا بايد فرصت خداحافظي از فوتبال با پيراهن پرطرفدارترين تيم قاره آسيا را از دست بدهد. نيلسون، اتفاقاً از جمله بامعرفت‌ترين بازيكنان خارجي است كه هنوز ارتباطش با خبرنگاران و دوست سابق خود را قطع نكرده و در شبكه‌هاي اجتماعي، تماس‌ها ادامه دارد اما نيلسون در مورد شرايط خودش گفت: «بعد از 3، 4 سال به ليگ پرتغال برگشتم و اين براي من يك سعادت و خوشبختي بزرگ(happiness) محسوب مي‌شود. همين كه توانستم در اين سن و سال به فوتبال پرتغال برگردم، يعني آماده‌ام. مي‌خواهم انگيزه و آمادگي‌هايم را در ليگ پرتغال هم نشان دهم.»

 

از نيلسون پرسيديم اخبار مربوط به پرسپوليس را دنبال مي‌كند يا نه كه افزود: «بله. مي‌دانم كه بعد از جدايي من، باشگاه پرسپوليس يك گلر ديگر آورد و در اين فصل نيز آن دروازه‌بان اخراج شد. بعد هم به دنبال دروازه‌بان‌هاي ديگر رفتند و نام چند نفر ديگر هم براي حضور در پرسپوليس مطرح شد. به عقيده من باشگاه مي‌توانست اصلاً وارد اين بازي‌ها نشود. من و سوشا مكاني با هم رفيق بوديم و مي‌توانستيم در طول فصل در كنار هم، به پرسپوليس كمك كنيم. ما هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم ولي ديگران مشكل به وجود آوردند و در نهايت مربيان تيم تصميم به خارج كردن نام من از ليست گرفتند.»

 

نيلسون همچنين، ارزيابي جالبي از آن اتفاقات دارد: «هضم اين مسئله واقعاً برايم سخت بود. شايد تا يك ماه بعد از ترك تهران، داشتم به مسائل مختلف فكر مي‌كردم كه چه دليلي داشت مرا كنار بگذارند. به عقيده من حميد درخشان و برخي از دستيارانش، مسبب تمام اتفاقات در پرسپوليس هستند. آنها عملكرد فني خوبي در ليگ نداشتند و از طرف ديگر دل‌شان مي‌خواست بين بازيكنان مختلف تيم تفرقه بيندازند. باز هم مي‌گويم دلم مي‌خواست در باشگاه پرسپوليس از فوتبال خداحافظي كنم چون معتقدم هم توانايي ادامه بازي براي پرسپوليس را داشتم و هم هواداران به من لطف داشته و مرا در جمع محبوب‌ترين بازيكنان اين تيم قرار دادند. به‌هر‌حال همه چيز تمام شده و من هم گذشته را فراموش كردم اما بعيد مي‌دانم طرفداران پرسپوليس، فراموش كنند كه چه كسي باعث شد اين تيم تا مرز سقوط به دسته پايين‌تر پيش برود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها