يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۵۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
امیرحسین صادقی از استقلال جدا شد و به صبا رفت. او پس از این انتقال، علاقه‌ای نداشت درباره اتفاقات اخیراً صحبت کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر ورزشی، صادقي از دو فصل قبل تا به حال حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد كه مي‌تواند بسيار شنيدني باشد. از ماجراي اختلافش با مهدي رحمتي گرفته تا اتفاقات فصل قبل و مسائلي كه در اين چند وقت پيش آمد. حتي يكي مثل فرهاد مجيدي پشت اميرحسين ايستاد و به پرويز مظلومي گفت او را نگه دارد اما حتي تلاش شماره 7 محبوب هم بي‌نتيجه ماند. اميرحسين صادقي مي‌گويد اگر قرار باشد حرف بزند، بايد خيلي چيزها را بازگو كند. وقتي اصرار مي‌كنيم درباره استقلال حرف بزند، مي‌گويد: «نمي‌توانم در جملات كوتاه درباره اتفاقات حرف بزنم، مخصوصاً درباره اتفاقاتي كه فصل قبل افتاد.

 

اگر قرار است همه و به ويژه هواداران استقلال در جريان قرار بگيرند، بايد صحبت‌هاي زيادي كنم اما فعلاً دوست ندارم چيزي بگويم و چند روز ديگر براي هواداران حقايق را روشن مي‌كنم تا شك و شبهه‌ها از بين برود.»

 

او ادامه مي‌دهد: «اگر قرار باشد حرف بزنم، بايد از يكي، دو نفر حرف بزنم.» صادقي در پاسخ به اين سؤال كه آيا منظورتان مهدي رحمتي است، مي‌گويد: «بگذاريد چند روز ديگر حرف‌هايم را مي‌زنم.» او آرامش را دليل انتخاب صبا براي فصل بعد مي‌گويد و توضيح مي‌دهد: «قطعاً در صبا آرامش خواهم داشت. البته بايد براي استقلال و هوادارانش آرزوي موفقيت كنم. اميدوارم تيم با مظلومي در فصل جديد موفق باشد. من امروز (ديروز) صبح به باشگاه استقلال رفتم و رضايتنامه‌ام را گرفتم. همان موقع به فكر فرداي بهتر بودم. من در زندگي‌ام ياد گرفته‌ام از فرداهاي بهترم استفاده كنم. هرچه بود، براي من تجربه شد.»

 

اميرحسين درباره كار با علي دايي مي‌گويد: «شاگرد اسطوره‌اي چون دايي، كسي كه آقاي گل جهان است، برايم افتخار بزرگي است. يك تجربه خيلي خوب به‌دست مي‌آورم. مطمئن هستم كه آقاي دايي خيلي مي‌تواند به پيشرفت فوتبالي من كمك كند. ان‌شاءا... بتوانم براي او و تيم صبا خوب بازي كنم و با هم روزهاي خوبي را رقم بزنيم.» او درباره جدايي خودش و هاشم بيك‌‌زاده از استقلال و حضور در صبا مي‌گويد: «هاشم هم به صبا مي‌‌آيد. انگيزه اصلي من براي آمدن به صبا، خود آقاي دايي است. بالاخره اسم و رسم فوتبالي علي دايي زبانزد همه است. حرفي هم در اين موضوع نيست. معلوم بود با رفتن دايي به صبا بازيكنان زيادي به اينجا مي‌آيند. يكي از آنها خود من هستم. افتخار مي‌كنم كه شاگرد علي دايي شده‌ام.

 

مي‌خواهم هم به او كمك كنم و هم به فوتبال خودم.» اميرحسين در پاسخ به اين سؤال كه چه پيغامي براي هواداران استقلال داري، مي‌گويد: «از همه دوستاني كه براي من زحمت‌ كشيدند، تشكر مي‌كنم؛ مخصوصاً از فرهاد مجيدي كه خيلي حمايت كرد تا در استقلال بمانم. همچنين منصور پورحيدري و دوستان ديگري مثل آقاي جويباري و اميري كه دوست داشتند من كنار تيم باشم ولي نشد كه اين همكاري ادامه پيدا كند. اما به نظرم اين پايان كار نيست و اميدوارم يك روز دوباره بتوانم به استقلال برگردم و براي اين هواداران بازي كنم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها