أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مشکلات مدیریتی دلیل جدایی من از تیم فوتبال پرسپولیس بود و برانکو اصرار به ادامه همکاری با من داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه، حمید رضا علی عسگر اظهار کرد: برانکو ایواکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای ادامه حضور من در این باشگاه نظر مساعدی داشت و نام مرا بارها در لیست نفرات این فصل تیم پرسپولیس قرار داده بود ولی پاره‌ای اس مسائل سلیقه‌ای سبب خروج من از این تیم شد.



وی افزود: مدیریت باشگاه پرسپولیس بدون هیچ دلیل موجهی و حتی با وجود درخواست برانکو من  را در لیست مازاد تیم قرار داد و اعلام کرد در لیست نفرات این مربی کروات جایی ندارم.


علی عسگر در ادامه گفت: من پرسپولیسی‌ام و تا ابد به این موضوع افتخار کرده و عاشق  بزرگی باشگاه و هواداران پرسپولیس خواهم ماند. روزی با قدرت به تیم محبوبم بر می‌گردم و باز هم پیراهن سرخ را می‌پوشم.



بازیکن جدید تیم فوتبال راه آهن اظهار کرد: از این که راه آهن را برای ادامه فوتبال انتخاب کرده بسیار خوشحالم سابقه بازی در این تیم را داشته و می‌دانم قدمت این باشگاه چه ارزشی دارد.



وی اضافه کرد: امیدوارم با درایت فرهاد کاظمی و حمایت مالک جدید باشگاه  شاهد اوج گرفتن راه آهن در فصل جدید لیگ برتر باشیم بازیکنان خوب و با کیفیتی در این تیم حضور دارند و این موضوع  من را به نتیجه گیری در فصل جدید امیدوار کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها