أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۶۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
در زمان مدیریت سیاسی در پرسپولیس، علی دایی سرمربی پرسپولیس باقی ماند که بعدها به خاطر مبلغ قراردادش، مورد سرزنش اکثر هواداران پرسپولیس قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، قراردادی که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند اگر منعقد نمی‌شد بازیکنانی چون سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری تیم را ترک نمی‌کردند و شاید می‌توانستند به موفقیت پرسپولیس کمک زیادی کنند.

در ابتدای قرارداد دایی با پرسپولیس اما کسی به مبلغ دریافتی دایی توجهی نداشت. حتی در اوج دوران ناکامی، هواداران عامل اصلی نتایج سرخپوشان را خارج از کادر فنی پرسپولیس می‌دانستند؛ حمید استیلی.

 از دید اکثر هواداران پرسپولیس مقصر شماره یک اتفاقات عجیب و غریب پرسپولیس، حمید استیلی بود. هواداران دایی معتقد بودند استیلی دوست ندارد شهریار نتیجه بگیرد و تلاش می‌کند تا در کار او خلل ایجاد کند.

این شایعه دهان به دهان چرخید تا استیلی از چشم هواداران سرخ دل افتاد.

 حالا وضعیت مشابه استیلی را حسین عبدی در پرسپولیس دارد.

جذب بازیکنانی که مورد تایید برانکو نیستند، مصاحبه‌های واضح سرمربی کروات و خبر از وجود فردی که در کار او خلل ایجاد می‌کند، مصاحبه بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد نبسته‌اند و صحبت از فردی غیر از برانکو که برای پرسپولیس بازیکن جذب می‌کند و موردهای متعدد دیگر باعث شد تا عبدی امروز در جایگاهی قرار بگیرد که حمید استیلی پیش از این قرار داشت.

استیلی پس از آن روزها دیگر نتوانست محبوبیت خاصی بین هواداران پرسپولیس پیدا کند و امروز این نگرانی وجود دارد که یکی دیگر از پیشکسوتان پرسپولیس، از تیم دور شود.

باید منتظر ماند و دید عبدی می‌تواند چنین تفکری را از هواداران پرسپولیس دور کند و با رفتاری جدید، به آنها ثابت کند در خصوص او اشتباه می‌کنند یا او هم به استیلی دوم تبدیل می‌شود و دیگر جایی در قلب پرسپولیسی‌ها نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها