يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۶۳۶
زمان انتشار: ۰۴:۲۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
یکی از مسئولان تیم‌ملی اخیراً در دیداری که با جواد نکونام داشته از او خواسته به تیم‌ملی بازگردد و دوباره در میانه میدان ایران بازی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، هر چند به نظر مي‌رسيد خواسته ملي‌پوشان و مسئولان تيم براي بازگشت دوباره نكونام به تيم‌ملي، شوخي است اما به نظر مي‌رسد آنها كاملاً روي حرف خود جدي هستند. نكونام در مصاحبه‌اي كه اخيراً داشت گفت دوست دارد در هر پستي به تيم‌ملي كمك كند. گويا اين پالس مثبتي بود كه او به تيم‌ملي فرستاد تا نشان دهد براي بازگشت بي‌ميل نيست. چند بازيكن تيم‌ملي هم در تماس با اين بازيكن از او خواستند دوباره پيراهن ايران را به تن كند. هر چند نكونام در تماس تلفني با اين بازيكنان گفت كه تصميم خود را براي خداحافظي از تيم‌ملي گرفته اما به نظر مي‌رسد خواسته‌اي كه در تيم وجود دارد، قوي‌تر از تصميمي باشد كه او گرفته است. در روزهاي اخير دوباره تماس‌هايي با نكونام برقرار شده و از او خواسته‌اند تا از تصميم خود منصرف شود.

اين بازيكن با حضور در سايپا و بازگشت دوباره به ليگ‌برتر نشان داد مي‌خواهد دوباره بازي كند. يكي از بازيكنان تيم‌ملي مي‌گويد: «شبي كه خداحافظي كرد ما همه فكر كرديم كلاً مي‌خواهد از فوتبال برود ولي اگر قرار است بازي كند، به تيم‌ملي هم بيايد. من به آقاجواد زنگ زدم و همين را به او گفتم.»


نكونام پس از خداحافظي از تيم‌ملي با اصرار بازيكنان براي تغيير تصميمش روبه‌رو شد ولي آن شب اعلام كرد اين تصميم را قطعي كرده است و بايد جاي خود را به جوان‌ها بدهد اما پس از اردوي ازبكستان و تركمنستان بود كه جاي خالي‌‌اش در اردو به چشم بازيكنان آمد تا اين روزها با او در تماس باشند و خواهان بازگشتش شوند. نكونام با بازيكنان رابطه خوبي داشت و بيشتر دوست آنها بود. بايد ديد در آينده چه اتفاقي رخ مي‌دهد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها