يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۶۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
با توجه به نزدیک بودن انتخابات خبرگان اصلاح طلبان و برخی عوامل فتنه قصد بهره برداری از این دفتر شیخ یوسف صانعی و ساماندهی و جذب برخی افراد برای انتخابات خبرگان را دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سراج 24، با توجه به نزدیک بودن انتخابات خبرگان اصلاح طلبان و برخی عوامل فتنه قصد بهره برداری از این دفتر و ساماندهی و جذب برخی افراد برای انتخابات خبرگان را دارند.

بنابراین گزارش شنیده شده موسوی بجنوردی و فردی به نام مرتضوی در این دفتر به صورت مستمر درس اخلاق برگزار می کنند.همچنین حجت الاسلام (الف) که از نزدیکان دولت یازدهم می باشد و اجازه دخل و تصرف در وجوهات آقای منتظری را دارد نیز در این دفتر فعال است.

آگاهان معتقدند فعالیت این دفتر و حضور (الف) که از نزدیکان دولت محسوب می شود نشان از فعالیت گسترده طیف اصلاح طلب برای انتخابات مجلس خبرگان دارد و احتمالا پروسه جذب و سازماندهی افراد و ساپورت مالی کاندیداهای خبرگان ازاین دفتر هدایت می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها