کد خبر: ۳۲۸۶۹۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن سابق راه‌آهن گفت: راه‌آهنی‌ها برخورد خوبی نداشتند و ما را تا آخرین دقایق بلاتکلیف گذاشته بودند.

به گزارش پایگاه 598، عباس محمدرضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه در لیست راه‌آهن حضور ندارد اظهار داشت: آقایان سوءاستفاده کردند و در آخرین روز فکر کردند هر قراردادی که مقابل ما قرار دهند امضاء می‌کنیم. من به احترام فرهاد کاظمی در تمرینات حاضر شده بودم و آقایان می‌خواستند در کمترین زمان بیشترین بهره را ببرند.

وی ادامه داد: قراردادی که برای من تعیین شده بود نصف بازیکنان هم سطحم بود و به همین دلیل دوست نداشتم شأن و شخصیتم پائین بیاید. بازیکنی که از لحاظ فنی قوی باشد خودش در مورد تیمش تصمیم می‌گیرد به همین دلیل من هم تصمیم گرفتم بازیکن آزاد شوم تا پس از آن با دو باشگاهی که در حال مذاکره هستند صحبت کنم و در هفته‌های سوم، چهارم به یکی از این تیم‌ها بپیوندم.

بازیکن سابق راه‌آهن در خصوص اینکه او در نیم‌فصل دوم به این تیم پیوست و قراردادش 12هزار تومان بود، گفت:‌ من در آن برهه از پدیده با قراردادی 500میلیونی به خاطر شرایط خانوادگی‌ام به تهران آمدم و قرارداد سفید امضاء کردم خود آقایان مبلغ قرارداد را 12 هزار تومان نوشتند که پس از حضور علیرضا رحیمی ما قرارداد داخلی بستیم.

وی در مورد اینکه مالکین جدید چه مبلغی را به او پیشنهاد داده‌اند گفت: مالکین جدید گفتند ما نمی‌پذیریم همسطح بازیکنانی چون بهادر عبدی و ... با تو قرارداد ببندیم آنها قراردادی 300 و خورده‌ای بسته‌اند. که از این قرارداد 100 میلیون برای مالیات عوارض و سایر مسائل هزینه می‌شود. رفتار آقایان خوب نبود و کمی بی اخلاقی کردند زیرا تا آخرین دقایق وضعیت ما را مشخص نکردند و فکر کردند که اگر هر شرایطی را بگویند ما چون دقایق پایانی است می‌پذیریم اما ترجیح دادم بیرون بمانم تا اینکه بخواهم تن به هر موضوعی بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها