أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۸۶۹۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۰     ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
امیدوارم مسئولان راه‌آهن به تعهدات‌شان نسبت به من عمل کنند
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که برای حضور در رده‌های وسط جدول وارد لیگ شود تیم نیست و ما برای قهرمانی به لیگ برتر می‌رویم.

به گزارش پایگاه 598، رامین رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایطش در تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر پانزدهم گفت: واقعاً افتخار می‌کنم که در پرسپولیس هستم و پیراهن بزرگ این تیم را به تن می‌کنم و مطمئن باشید که قدر این روزها را می‌دانم. خوشبختانه از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و توانسته‌ام با تیم هماهنگ شوم. البته آب و هوای تهران این روزها ما را کمی اذیت می‌کند چرا که در ترکیه شرایط آب و هوایی با تهران متفاوت بود اما امیدوارم هرچه هست در نهایت شرایط به سود پرسپولیس رقم بخورد و امیدوارم روز جمعه با حضور پرشور هواداران استارت خوبی در لیگ برتر بزنیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم اسکلت تیمی پرسپولیس حفظ شده و از طرف دیگر برانکو یک مربی بزرگ و کاربلد است و همه با هم دور هم جمع شدیم تا نتایج خوبی بگیریم. البته در فوتبال دنیا و ایران هیچگاه اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه این انگیزه و تلاش است که باعث موفقیت یک تیم می‌شود. در پرسپولیس بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند و همه می‌دانیم که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنیم. تلاش همه ما این است که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که هواداران شاد باشند.

بازیکن شماره 27 تیم پرسپولیس در مورد اینکه چرا چنین شماره‌ای را انتخاب کرده خاطرنشان کرد: من علاقه خاصی به عدد 27 دارم و حتی در زمانی که با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مذاکره می‌کردم از او خواستم که این شماره را به من بدهد. من متولد 27 اسفند هستم و به همین دلیل به این شماره علاقه خاصی دارم و امیدوارم که با این پیراهن به پرسپولیس کمک کنم.

رضائیان در خصوص دیدار روز جمعه تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده در هفته اول لیگ برتر افزود: به هر حال با توجه به اینکه به تازگی دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم بدن‌ها کمی سنگین است اما به هیچ عنوان پدیده را دست کم نمی‌گیریم و فقط برای برد به زمین می‌رویم. ما در زمین خودمان بازی داریم و پدیده به هیچ عنوان بازی راحتی با ما نخواهد داشت. با تمریناتی که انجام دادیم آماده انجام یک بازی خوب هستیم و شک نکنید که جمعه سرحال و قبراق به مصاف پدیده خواهیم رفت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه می‌داند انتظارات از او بالاست اظهار داشت: از همه کارشناسان، خبرنگاران و هواداران که من لطف دارند تشکر می‌کنم و برای اینکه می‌دانم انتظارات از من بالاست با تلاش چند برابری برای پرسپولیس خوب بازی می‌کنم. نام پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که حتی عنوان کردن نام آن هم به راحتی انجام شدنی نیست اما برای اینکه به پرسپولیس کمک کنم و اینکه جایگاهم را در تیم ملی محکم‌تر کنم تلاش زیادی از خودم به خرج خواهم داد.

رضائیان در مورد اینکه آیا هواداران پرسپولیس امسال منتظر ورود یک تیم مدعی قهرمانی به لیگ برتر باشند،‌ گفت: تیمی که به حضور در رده‌های وسط جدول فکر کند تیم نیست. در پرسپولیس همه به فکر قهرمانی هستند و می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را امیدوار کنیم تا برای هر بازی 100هزار نفر به استادیوم بیایند.

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن درباره باقی ماندن این تیم در لیگ برتر و طلبی که از این باشگاه دارد، خاطرنشان کرد: واقعاً خوشحالم که راه‌آهن با فرهاد کاظمی و مرتضی کرمانی‌مقدم در لیگ برتر باقی ماند و امیدوارم که امسال نتایج خوبی بگیرند. با این همه از علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تقاضا دارم نسبت به تعهداتشان به من عمل کنند چرا که من برای راه‌آهن زحمات زیادی کشیدم و رحیمی هم مدیری است که همیشه سر حرفش می‌ماند. او به من قول داده که مطالباتم را بپردازد و من هم روی قول او حساب می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی زشت است که من بخواهم از راه‌آهن شکایت کنم و این کار خوبی نیست. امیدوارم دوستانم در راه‌آهن نسبت به تعهداتشان متعهد باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها