امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۲۸۶۹۹
زمان انتشار: ۰۳:۱۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
سردار فضلی:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: اجازه تعدی به هیچ متجاوزی را به خاک وطن نخواهیم داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،  سردار علی فضلی ظهر امروز در یادواره ۱۴ شهید عملیات مرصاد در مسجد ولیعصر (عج) ملایر اظهار کرد: امنیت و آسایش ما در جزیره امن جمهوری اسلامی مرهون خون شهدایی است که رفتند تا ما آرامش داشته باشیم.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را بستر انتشار عطر شهادت در جامعه دانست و افزود: کتاب دفاع مقدس بسیار عظیم است و برگزاری همایش‌ها و یادواره‌ها تنها گوشه کوچکی از آن را برای ما یادآوری می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع مقدس تنها قطعه‌ای از جمهوری اسلامی ایران است که در آن به قرآن عمل شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سه پایه قرآن، عترت و شهادت بنا نهاده شده است، گفت: ولایت، بزرگترین نعمت برای مردم است که پایه‌های نظام را نگاه داشته است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون از آزمون‌های سخت، سربلند بیرون آمده است، تصریح کرد: ملت ایران در مواجهه با ترفندهای دشمن از ولی امر خود اطاعت کرده و می‌کند.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان و مستکبرین جدایی ملت از اسلام و ولایت است گفت: مستکبرین هرگز به این آرزوی خود نخواهند رسید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: گروه‌هایی چون ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای جهادی در کنار یکدیگر به عنوان ید واحده توانستند با هشت سال مقاومت در برابر دشمن به پیروزی برسند.

وی گفت: امام خمینی (ره) در مورد رزمندگان فرمودند «ما از باب ادای دین و تکلیف به جبهه آمدیم چه پیروز شویم چه شکست بخوریم در هر دو صورت پیروزیم چراکه به تکلیف خود عمل کرده‌ایم».

سردار فضلی با اشاره به اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس دشمن را به عقب راندند، گفت: آخرین ضربه رزمندگان ما نیز در عملیات مرصاد بود که نابودی و سرنگونی منافقین را رقم زد.

وی اظهار کرد: حمله منافقین بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ طراحی شده بود که جوانان این ملت توانستند با شجاعت خود منافقین را شکست دهند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر نبود بصیرت، جوانمردی، مجاهدت و فداکاری شهدا خدا می‌داند که چه اتفاقاتی می‌افتاد و چه سرنوشتی برای ملت ایران رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات مرصاد بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از نیروهای منافقین به هلاکت رسیده و یا به اسارت نیروهای رزمنده درآمدند گفت: بقیه نیز از ترس به خارج از کشور فرار کردند.

سردار فضلی افزود: توفیق رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد کمتر از توفیق رزمندگان اسلام در جنگ‌های صدر اسلام در برابر دشمنان نبود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دفاع مقدس بزرگترین برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: دلاوری و شجاعت رزمندگان ما الگویی برای سایر کشورها در مقابل دشمنان است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین خطاب به ملت ایران تصریح کرد: ما با ادامه راه شهدا و بصیرت‌افزایی باید از توطئه آمریکا، کشورهای اروپایی، رژیم صهیونیستی و حامیانش غافل نشویم.

وی خاطرنشان کرد: ایران امروز به خاطر داشتن نعمت ولایت در امنیت کامل به سر می‌برد و اجازه تعدی هیچ متجاوزی را به خاک وطن نخواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها