أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۰۰
زمان انتشار: ۰۳:۲۹     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفتگو با آفتاب یزد گفت: «من واقعا امیدوارم اگر خانم‌ها خودشان جمعی را تشکیل دهند و همت و پیگیری مستمر در زمینه مطالبات‌شان داشته باشند قطعا کرسی‌های بیشتری را در مجلس از آن خود خواهند کرد. اشکال کار این است که خانم‌ها خودشان هم با یکدیگر اختلافات زیادی دارند.
به گزارش پایگاه 598، فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفتگو با آفتاب یزد گفت: «من واقعا امیدوارم اگر خانم‌ها خودشان جمعی را تشکیل دهند و همت و پیگیری مستمر در زمینه مطالبات‌شان داشته باشند قطعا کرسی‌های بیشتری را در مجلس از آن خود خواهند کرد. اشکال کار این است که خانم‌ها خودشان هم با یکدیگر اختلافات زیادی دارند.
 
من هنوز دراین باره تصمیم نگرفتم ولی ممکن است که برای این کار اقدام کنم البته اگر هم برای مجلس نامزد شوم هدف من این است که در دو موضوع قوانین مربوط به زنان و قوانین مربوط به بیماران در مجلس اقدام کنم و اگر هم متوجه شدم که بعد از یک یا دو سال نمی‌توانم در قبال برخی از این قوانین کاری صورت دهم کنار خواهم کشید.
 
من اگر بخواهم برای انتخابات مجلس نامزد شوم به صورت مستقل اعلام حضور می‌کنم ولی اگر از طرف لیست‌های انتخاباتی از من برای حضور دعوت شد و آن لیست و اعضایش همسو با اعتقادات و اندیشه‌های من بودند در آن لیست حضور خواهم داشت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
حیف است مملکت از زحمات ال هاشمی محروم باشد فاطمه بابا حتما بیاینند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها