أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقال آبی‌پوشان در این فصل عنوان کرد: ما دو جای خالی در فهرست خود داریم و ممکن است تا آخر شب بازیکن دیگری نیز جذب کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: امروز حیدری، ابراهیمی و کریمی آخرین نفراتی بودند که قراردادشان را تمدید کردیم. البته ما در فهرست خود دو جای خالی داریم و یک بازیکن خارجی هم مد در حال انجام کارهای مربوط به او هستیم که طی روزهای آینده تکلیف او مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: ما یکسری مسایل داشتیم که در روزهای آخر توانستیم قرارداد برخی بازیکنان را تمدید کنیم. به عنوان مثال رضایتنامه کریمی روز گذشته صادر شد و مردم از این بابت بی‌خبر هستند. نظری، امیری و افشارزاده و همچنین پورحیدری خیلی زحمت کشدند تا این تیم جمع شد. استقلال البته هنوز دو جای خالی دارد و تا آخر شب منتظر خبر تازه ای باشید شاید اتفاق دیگری رخ بدهد.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره جدایی هاشم بیک‌زاده از این تیم گفت: من با این بازیکن صحبت کردم و او برای جدایی از استقلال مردد بود ولی به من گفت که به آرامش نیاز دارم و دوست دارم به جایی بروم که در آرامش بازی کنم.

سرمربی استقلال درباره نخستین دیدار آبی‌پوشان مقابل سیاه‌ جامگان عنوان کرد: تمام بازیکنان را نداریم اما امیدواریم سه امتیاز را بگیریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها