يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۷۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ترس سرمربی کروات پرسپولیس از عدم توافق با مدافع کاستاریکایی باعث شد که وی برای برآورده کردن خواسته های او به باشگاه فشار بیاورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مایکل اومانیا در حالی روز گذشته با این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق رسید که گفته می شود حمایت معنوی برانکو ایوانکوویچ از او باعث شده باشگاه بر سر شرایط او کوتاه بیاید!

 

اومانیا بابت قرارداد فصل گذشته اش طلب داشت و برای تمدید قرارداد خواهان پرداخت آن به صورت یک جا بود اما باشگاه اعلام کرده بود نمی تواند همه طلبش را در یک قسط بپردازد.

 

شنیده می شود با طولانی شده مذاکرات طرفین و ترس عدم توافق با اومانیا، باعث شده برانکو برای حفظ این بازیکن و برآورده کردن خواسته های او به باشگاه فشار بیاورد و در نهایت هم اومانیا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده است.

 

گویا این موضوع به گوش دیگر بازیکنان پرسپولیس رسیده و آنها از اینکه برانکو بین بازیکنان تبعیض گذاشته و برای دریافت طلب اومانیا به باشگاه فشار آورده ناراحت شده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها