يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۷۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد باشگاه در جذب بازیکنان برای فصل بعد خوب بوده است و تقریباً بازیکنان مدنظر برانکو جذب شدند.
به گزارش پایگاه 598 ، محمود خوردبین در گفتگو با حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال مدیریت باشگاه تمام تلاشش را انجام داد تا طبق لیست برانکو بازیکن جذب کند.

خوردبین در مورد ناراحتی هواداران نسبت به بازیکنان جذب شده تصریح کرد: هواداران باید در ابتدا بازیهای تیم را ببینند و بعد در مورد بازیکنان جدید صحبت کنند.

وی در مورد وضعیت اومانیا تصریح کرد: مدیریت باشگاه قرار است بخشی از مطالبات اومانیا را بدهد تا این بازیکن در تمرینات حاضرشود.

سرپرست پرسپولیس در مورد وضعیت عباس زاده و همامی گفت: من به این دو بازیکن اعلام کردم که برای تسویه حساب خودشان را به باشگاه معرفی کنند که یک باربه باشگاه رفتند و دیگر این کار را نکردند به هر حال این دو بازیکن باید با باشگاه به توافق برسند تا وضعیتشان برای فصل بعد مشخص شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود محسن مسلمان مصدوم است تصریح کرد: این بازیکن دچار عفونت چشمی شده است براین اساس وی پس از بهبود چشمهایش می‌تواند بازی کند.

به هر حال برانکو به عنوان سرمربی تیم تشخیص می‌دهد که از مسلمان در بازی اول استفاده یا بازیکن دیگری راجایگزین کند.

وی درباره وضعیت اسپانیر البسه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان موقعی که تیم در ترکیه بود قراردادی با آل اسپورت امضاء کردند. براین اساس این شرکت قرار است فصل بعد البسه باشگاه راتأمین کند.

وی درباره نخستین بازی پرسپولیس مقابل پدیده در لیگ پانزدهم بیان کرد: ما از تیم خودمان مطمئن هستیم که برنده این بازی می‌شویم و به تیم مقابل کاری نداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چهار بازیکن ما به علت آرای کمیته انظباطی محروم هستند و نمی‌توانند تیم رادر بازی مقابل پدیده همراهی کنند، همچنین ما مصدومی نداریم و همه بازیکنان آماده بازی هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها