يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۷۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
چند تیم لیگ یکی از شرکت در جام حذفی انصراف دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دلیل هزینه‌های بالا برای شرکت در جام حذفی 12  تیم لیگ یکی از شرکت در بازی‌های جام حذفی انصراف دادند.
 
این در حالیست که تا سال گذشته تیم‌های لیگ یکی مجبور بودند در جام حذفی شرکت کنند و در صورت عدم حضور جریمه می‌شدند.
 
**تلفیق تیم‌های تبریزی
 
 دو تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی تلفیق شدند و نام این تیم به ماشین سازی شهرداری تبریز تغییر کرده است.
 
به دلیل اینکه شهرداری از تیم ماشین سازی حمایت مالی کرده به همین  خاطر این دو تیم تلفیق شدند.
 
**سرمربی آلومینیوم استعفا داد
 
مجید نامجو مطلق سرمربی فصل گذشته آلومینیوم هرمزگان  از ادامه همکاری با این تیم در فصل جدید انصراف داد و استعفایش را در اختیار مسئولان باشگاه گذاشت.
 
** نامجو مطلق: شرایط برای ماندن مهیا نبود
 
سرمربی فصل گذشته آلومینیوم گفت: به خاطر مسائل مالی از آلومینیوم جدا نشدم بلکه شرایط این تیم برای حضور در لیگ یک مهیا نبود و مسئولان نمی‌توانستند خواسته‌هایم را برآورده کنند.
 
وی افزود: اطلاعی از گزینه‌های جدید برای سرمبیگری در آلومینیوم ندارم و هیچ قراردادی با این تیم نبستم.
 
**دوست سبک دست، مالک داماش می‌شود؟
 
تیم فوتبال دسته یکی داماش گیلان به دنبال مالک جدید است بر اساس شنیده‌ها به جز محجوب و شهبازی داماش با خریدار جدیدی وارد مذاکره شده که ان شخص دوست صمیمی سبک دست عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است و احتمال دارد دوست سبک دست مالک جدید داماش باشد.
 
**گیتی پسند در شهر کرد
 
تیم فوتبال گیتی پسند چند روزی است که به اردو در یک شهرهای شهرکرد بروجن رفته و 14 مرداد در تهران اردو جدیدی برگزار خواهد کرد گیتی پسند دو بازی دوستانه هم برگزار خواهد کرد.
 
**پیشنهاد خانه به خانه به هافبک سابق استقلال
 
تیم خانه به خانه با سرمربیگری اکبر میثاقیان در لیگ یک شرکت خواهد کرد و این مربی در حال حاضر با بازیکنان همچون فریدون زندی وارد مذاکره شده است و اگر هافبک الاهلی به استقلال نرود شاید زندی به  تیم خانه به خانه بابل اضافه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها