يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۷۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
در حالی که بازیکن ملی‌پوش تیم پلیس عراق به سرمربی کروات پرسپولیس معرفی شد تا در صورت رضایت او سرخپوش شود اما شنیده می شود وی این بازیکن را نخواسته است!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ بارها بر جذب یک مهاجم نوک و گلزن تاکید کرده و برای جذب بازیکن مورد نظرش چند بازیکن خارجی را هم تست کرده است که البته هیچ یک رضایتش را جلب نکرده اند.

 

پرسپولیسی ها امیدوار بودند با معرفی امجد خلف، مشکل برانکو برای تقویت خط حمله حل شود اما شنیده می شود او تمایلی به جذب بازیکن عراقی نشان نداده و حتی از این اقدام مسئولان باشگاه ناراحت شده است چرا که انتخاب بازیکن را حق خودش می داند و می خواهد با سلیقه خودش بازیکن بگیرد.

 

خلف مهاجم نوک است و در تیم پلیس عراق در 149 بازی موفق شده 49 گل به ثمر برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها