أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت اقتصاد گفت: در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی دولت،‌ با هدف تسریع در انجام فرآیندهای اداره امور خودروهای دولتی و با توجه به عدم وجود بانک اطلاعاتی و سامانه ای یکپارچه در این خصوص، سامانه جامع مدیریت امور خودروهای دولتی‌، توسط مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت متبوع طراحی و پیاده سازی شده و از ابتدای سال جاری، با تجمیع اطلاعات خودروهای دولتی، به طور کامل به بهره برداری رسیده است.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از میزان، سید مصطفی رضوی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده برای سامانه جامع اموال دولتی ایران، مدیریت کلیه امور مرتبط با خودروهای دولتی ایران است، گفت: در این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به خودروهای دولتی وجود داشته و با ایجاد ارتباط برخط با بانک اطلاعاتی پلیس راهور ناجا، اطلاعات مذکور همواره به روز و صحیح است؛ همچنین استعلام آنی خودرو، از این طریق امکانپذیر است.

رضوی با اشاره به وجود تعاملات بین سیستمی سامانه مذکور با سایر سامانه ها از جمله سامانه مکاتبات اداری وزارت متبوع، اذعان داشت: کلیه مکاتبات مربوط به خودروها، از این طریق، در بانک اطلاعاتی مربوطه بایگانی شده و همچنین کلیه مکاتبات مربوط به امور خودروها، اعم از دعوتنامه ها، صورت جلسات کمیسیون و ... با استفاده از الگوهای تعریف شده در سامانه تولید و طی فرآیندهای اجرایی تعریف شده به اجرا در می آیند.

وی همچنین افزود: این سامانه متمرکز بوده و ادارات استانی نیز از همین سامانه استفاده خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها