أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۸۸۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
امير عابدينی مدعی است برای اظهار نظر جنجالی اخیرش در خصوص نقش یک دلال در بستن تیم پرسپولیس مدرک دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، امیر عابدینی از مخالفت وزير ورزش با خصوصي‌سازي می‌گوید و البته از موضعش در خصوص بستن پرسپوليس توسط يک دلال دفاع مي‌کند.


**: قضيه اختلاف‌نظر بين دو وزير براي قطع روند واگذاري سرخابي‌ها چه بود؟


توضيح داده‌ام که دو وزير در جريان فراهم کردن ساز و کارهاي فروش سرخابي‌ها پيش معاون اول رئيس‌جمهوري مي‌روند و هر يک از مواضع خودش به شدت دفاع مي‌کند. جهانگيري هم که ظاهرا در اين اوضاع ناراحت شده بود دستور توقف روند واگذاري را صادر مي‌کند.


**: مي‌شود بيشتر توضيح دهيد که کدام وزير مخالف خصوصي‌سازي بوده و کداميک نسبت به اين قضيه ديد مثبتي داشته است؟


وزير ورزش و جوانان مخالف خصوصي‌سازي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال بوده و طيب‌نيا از طرح پيشنهادي براي فروش سرخابي‌ها حمايت کرده است.


**: شايد امکان داشت با پا در مياني وزير دادگستري يا يک مقام دولتي ديگر اين مشکل برطرف شود و اختلاف‌نظر بين دو طرف مرتفع گردد؟


به هر روي تا حالا که اين اتفاق رخ نداده است حالا هم ديگر براي اين مسائل دير شده که به دنبال حل مشکل باشيم.


**: خب از ديد شما چه بايد کرد؟


اجاره به شرط تمليک و مديريت پيماني مي‌تواند گزينه ايده‌الي براي تعيين تکليف در خصوص سرخابي‌ها باشد البته در مورد پرسپوليس يک فرض ديگر هم وجود دارد که بايد پيرامون آن بحث و تبادل‌نظر شود.


**: چه فرضي؟


علي ميرزايي معتقدند مالکيت پرسپوليس يک بار به بخش خصوصي واگذار شده و در دوران مديريت مهرعليزاده به لطائف‌الحيل مالکيت اين باشگاه مجددا به دولت بازگشته است. اقدامي که ظاهرا ميرزايي براي آن سند و مدرک دارد تا ثابت کند بازگشت دوباره مالکيت به دولت يک اقدام غيرقانوني بوده که بايد باطل اعلام شود.


**: فکر مي‌کنيد اين طرح دعوي نتيجه دهد؟


نمي‌دانم اصلا ميرزايي قصد طرح دعوي حقوقي دارد يا نه و اين موضوع به چه سرانجامي مي‌رسد اما معتقدم هر چه هست بايد زودتر اين باشگاه‌ها تکليف خودشان را بدانند و متوجه شوند چه برنامه آينده‌اي دارند و بايد چه کاري در پيش بگيرند.


**: راهي که تا اينجاي کار براي هدايت استقلال و پرسپوليس انتخاب شده درست است؟


خير اين راه هم درست نيست و در لابه‌لاي صفحاتش بلاتکليفي موج مي‌زند با اين اوضاع همچنان نمي‌توانيم آينده خوبي براي استقلال و پرسپوليس متصور باشيم.


**: چند روز پيش يک اظهارنظر جنجالي در مورد درون مجموعه پرسپوليس داشتيد؟


همين قضيه دلال؟!


**: بله اما برانکو گفته دلالي چيه من از اين موارد اطلاعي ندارم و بقيه هم اين قضيه را منکر شده‌اند؟


من از اين دلال و بازيکن پرسپوليس عکس دارم وقتي مدرک دارم، برانکو منکر چي شده است؟ ببينيد بحث من اين نيست که چرا پرسپوليس با فلان دلال کار مي‌کند اما بحث من اين است که چرا يک دلال مي تواند اعمال نظر کند و بازيکنش را به همين راحتي به پرسپوليس قالب کند. مديرعامل پرسپوليس اگر تمايل داشت با اين دلال کار کند مي‌توانست فهرست نفرات مورد نيازش را به اين واسطه تحويل دهد و به وي يادآوري کند تنها در شرايطي پذيرايش خواهد بود که تنها اين بازيکنان به همراه او از در باشگاه وارد شوند نه بازيکن ديگري، کسي هم نمي‌توانست به اين رابطه خرده بگيرد اما اين شيوه همکاري و دلال سالاري به هيچ عنوان پذيرفته نيست.


**: خود شما در دوران مديريت‌تان با اين دلال کار نکرده‌ايد؟ حالا چه در پرسپوليس و چه در داماش؟


خير به شما اطمينان مي‌دهم هيچ‌گاه با اين آقا کار نکرده‌ام.


**: با بقيه دلال‌ها چطور؟


به غير از سيدجلال حسيني که مدير برنامه‌هاي رسمي داشت در تمامي موارد با خود بازيکن طرف بودم و بس! بابا بازيکني که سيصد ميليون نمي‌ارزد با بازار گرمي آقايان و جوسازي رسانه‌اي پانصد ميليون قرارداد بسته. مگر اين اتفاق کوچکي است؟


**: چک‌هاي ايران‌نوين را برگشت زده‌ايد؟


بله قطعا اين موضوع را پيگيري مي‌کنيم و تا ريال آخر پاي مطالبات باشگاه ها و سازمان ليگ مي‌ايستيم، شوخي هم نداريم حالا چه موسسه ايران نوين چه هر طلبکار ديگري.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها