يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۸۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
فدراسیون فوتبال و صداوسیما با هم تفاهم‌نامه‌ای امضاء کردند که بر اساس آن شبکه سه سیما با پخش دو دیدار و شبکه ورزش با پخش حداکثری این دیدارها، به استقبال فصل جدید فوتبال‌های داخلی می‌روند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پانزدهمین لیگ برتر فوتبال کشور با پخش بازی تیم‍‎های سیاه جامگان مشهد - استقلال تهران و سپاهان - استقلال خوزستان در شبکه‌های سه و ورزش سیما به‌ صورت زنده آغاز خواهد شد.

 

گروه ورزش شبکه سه سیما در برنامه فوتبال برتر به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی، دیدار سیاه جامگان مشهد - استقلال تهران را پنجشنبه (هشتم مرداد) ساعت 18 زنده پخش می‌کند. همزمان با شبکه سه، شبکه ورزش نیز این دیدار را زنده روی آنتن می‌برد.

 

شبکه سه سیما علاوه بر این دیدار، فوتبال پرسپولیس - پدیده را جمعه (نهم مرداد) ساعت 19 و 30 زنده پخش خواهد کرد.

 

از پانزدهمین لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار سپاهان - استقلال خوزستان به میزبانی تیم سپاهان و در اصفهان برگزار می‌شود؛ شبکه ورزش سیما پنجشنبه (هشتم مرداد) ساعت 19 و 35 در برنامه «4سوی ورزش» این دیدار را به روی آنتن می‌برد.

 

شبکه ورزش به طور همزمان بخش‌هایی از دیدارهای صبای قم - استقلال اهواز و سایپا - گسترش فولاد را که از ساعت 19 و 35 آغاز می‌شود، پخش خواهد کرد.

 

شبکه ورزش روز جمعه (نهم مرداد ماه) دیدار تراکتورسازی - نفت تهران را ساعت 18 به روی آنتن می‌برد و در ادامه نیز دیدار ملوان - ذوب آهن را که در همان روز، ساعت 18 و 50 برگزار می‌شود و پرسپولیس - پدیده مشهد را که از ساعت 19 و 35 آغاز می‌شود، به روی آنتن خواهد برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها