أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس افراد زیادی به علی اکبر طاهری معرفی شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسین عبدی در مورد جلسه امروز هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امروز در مورد مسائل باشگاه، سفر به ترکیه و اسپانسر صحبت کردیم. افراد زیادی برای اسپانسری باشگاه پرسپولیس به علی اکبر طاهری معرفی شدند.

 

وی افزود: طاهری در تلاش است تا بهترین اسپانسر را برای باشگاه انتخاب کند. باید یک رابطه با تعامل دو طرفه به وجود بیاید تا نیازهای فرهنگی و اجتماعی تیم برآورده شود. پرسپولیس یکی از نیازهای جامعه است چرا که توجه زیادی به آن می‌شود به همین خاطر امیدوارم یک اسپانسر خوب با باشگاه به توافق برسد تا بتوانیم نیازهای تیم را برطرف کنیم و رابطه دوطرفه داشته باشیم.

 

وی در مورد بحث انتخاب مدیرعامل و اینکه گفته می شود او گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است عنوان کرد: در این مورد هیچ صحبتی نشده و این موضوع شایعه است، امیدوارم هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود به موفقیت برسد. برای اینکه یک فرد به موفقیت برسد باید فاکتورهای زیادی فراهم شود و هر کسی در لباس بازیکن، کادر فنی، هوادار و هیأت مدیره او را مورد حمایت قرار دهد تا موفقیت حاصل شود.

 

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود یکی باشگاه‌های دارای بدهی اجازه حضور در لیگ برتر را پیدا نمی‌کند تصریح کرد: فردی هستم که به اجرای قانون علاقه دارم، امیدوارم این تصمیمات نشان‌دهنده این باشد که در آینده اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. متاسفانه بدهی‌ها هر روز با شیب تندی بیشتر می‌شود و باید فکری به حال این موضوع کرد تا جلوی این مسئله را بگیرد اما اینکه بخواهیم یک مرتبه جلوی انجام بازی تیم‌ها را بگیریم و سدی مقابل آن‌ها بگذاریم؛ شدنی نیست بلکه باید به دنبال راهکاری باشیم تا با هماهنگی سازمان لیگ و باشگاه‌ها کم کم بدهی‌ها پایین بیاید.

 

عبدی در پاسخ به این سوال که طاهری از ترکاندن یک بمب خبر داده بود و آیا آخرین بازیکنی که قرار است پرسپولیس جذب کند همان بمب است تصریح کرد: پرسپولیس خودش بمب خبری است و هیچ بازیکنی برای پرسپولیس بمب نخواهد شد. بازیکنان همیشه با حضور پرسپولیس بزرگ شده‌اند و هیچ وقت رابطه برعکس نبوده است. امیدوارم همیشه در آینده هم همین شرایط وجود داشته باشد بدون شک حضور فوق ستاره‌ها در عملکرد تیم اثر می‌گذار اما از بزرگی پرسپولیس کم و زیاد نمی‌کند. طاهری و برانکو در مورد جذب بازیکن به طور مستقیم با هم صحبت می‌کنند.

 

سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس در مورد وضعیت مایکل اومانیا گفت: او مدتی درگیر بازی در تیم ملی کشورش بود و در حال حسابرسی قرارداد خود است. فکر نمی‌کنم مشکلی برای حضور او در پرسپولیس وجود داشته باشد.

 

عبدی در مورد اینکه محمد عباس‌زاده و مسعود همامی نه در لیست پرسپولیس هستند و نه توانسته‌اند برای خودشان تیمی پیدا کنند تاکید کرد: در این خصوص باشگاه مرجع ذی‌صلاحی دارد که بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد آن‌ها این مورد را بررسی می‌کنند تا تصمیمی که به صلاح باشد گرفته شود. این دو بازیکن نتوانستند به تیم دیگری بپیوندند و ما باید منافع دو طرف را در نظر بگیریم و تصمیم درستی گرفته شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
جهندم اره!!!!!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها