أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
علوی:
نماینده مردم سنندج در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: مردم کردستان منتظرند تا به دنبال توفیق در اجرای سیاست راهبردی تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل بلافاصله رسیدگی به نابسامانی‌های داخلی نیز در دستور کار دولت قرار گیرد
به گزارش پایگاه 598، سید احسن علوی در نطق میان‌دستور در جلسه علنی امروز مجلس (7 مرداد 94)، گفت: توفیقات ارزشمند دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به یک توافق ارزشمند و حیاتی به منظور رفع تحریم‌های ظالمانه و پایان سیاست ایران‌هراسی که نوید سرآغاز فصل تازه‌ای از تاریخ تعامل با دنیا در جهت ایجاد صلح جهانی و رفاه درونی و ملی باشد را تبریک می‌گویم.

وی افزود: مردم کردستان منتظرند تا به دنبال توفیق در اجرای سیاست راهبردی تنش‌زدایی در روابط بین‌الملل بلافاصله به رسیدگی به نابسامانی‌های داخلی نیز در دستور کار دولت قرار گیرد و کردستان نیز با توجه به بهره‌مندی از استعدادها و پتانسیل‌ها از محاق کم توجهی در برنامه‌های توسعه‌ای خارج شود.

نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی درپایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها