أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۸۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
ابوترابی‌فرد در صحن علنی مجلس:
نایب‌رئیس اول مجلس در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت با تأکید بر اینکه رسیدگی به توافق هسته‌ای جزء وظایف «مجلس» است، اعلام کرد شورایعالی امنیت ملی در جلسه امروز خود توافق نهایی هسته‌ای «برجام» را بررسی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نشست علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان در پاسخ به انتقادات تعدادی از وکلای ملت نسبت به اظهارات اخیر نوبخت سخنگوی دولت که گفته بود بررسی توافق هسته‌ای جزء وظایف شورایعالی امنیت ملی است نه مجلس، اظهار داشت: مجلس بر اساس قانون اساسی اینگونه موافقتنامه‌ها را باید مورد بررسی قرار دهد و رسیدگی به توافق نهایی هسته‌ای «برجام» در دستور کار مجلس قرار دارد.

وی افزود: البته از روزهای نخست این پروژه بررسی فرآیند «برجام» در دستور کار شورایعالی امنیت ملی کشورمان قرار داشته است.

ابوترابی‌فرد همچنین اعلام کرد بررسی متن توافق نهایی هسته‌ای «برجام » در دستور کار جلسه امروز شورایعالی امنیت ملی کشورمان که با حضور رؤسای سه قوه و مسئولان ارشد تعیین‌شده برگزار می‌شود، قرار دارد و مجلس شورای اسلامی هم درباره توافق نهایی هسته‌ای طبق وظیفه قانونی خودش عمل خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWEDEN
۱۷:۱۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
به این جمله ابوترابی فرد دقت کنید:" مجلس بر اساس قانون اساسی اینگونه موافقتنامه‌ها را باید مورد بررسی قرار دهد..:


می گوید" بررسی" و نمی گوید "تصویب"! تا راه فرار دولت باز باشد! یعنی قرار است مجلس صرفا اطلاع از مفاد توافق پیدا کند نه اینکه اجازه رد آن را داشته باشد!

آدم یاد آن دفعه ای می افتد که همین می کفت به من دستور داده شد! و نگفت کی دستور داد! امان از وقتی شر و پلیدی با هوشمندی و زیرکی همزاه شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها