يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۹۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: اجماع، راهبرد اصلی اصلاح طلبان و بنیاد امید ایرانیان است و تا به امروز در این مسیر حرکت کرده ایم.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران زنجان و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، گفت: فعلا برنامه ما اجماع است و در حال حاضر راهبرد اجماع را مدیریت می کنیم.

وی تصریح کرد: باید صبر کرد تا در ماه‌های آینده ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد.

عارف ارتقای جایگاه و توانمندی مجلس را هدف و دستور کار اصلاح طلبان و بنیاد امید ایرانیان عنوان کرد و افزود: داشتن مجلسی متخصص با ویژگی ها و برجستگی هایی که بتواند در سطح منافع ملی و کلان برنامه ریزی کند از اهداف و راهبرد اصلاح طلبان است.

رئیس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: اصلاح طلبان این پتانسیل و ظرفیت را دارند که اکثریت کرسی های مجلس را کسب کنند .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به بحث مذاکرات ایران و ۱+۵ و برجام هسته ای، افزود: بارها از اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای در ۲۳ ماه اخیر تقدیر کرده ام. این مذاکرات سخت و نفس‌گیر بود، ولی در عین حال دستاوردهای ارزشمندی داشت.

وی با اشاره به دستاوردهای برجام هسته ای افزود: طی چند هفته اخیر آثار مثبت برجام هسته ای ایران را می بینیم و نگاه و افکار عمومی جهان تحت تاثیر این مذاکرات قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد سفرها و تقاضاهای سفر به ایران از سوی مسئولان سیاسی جهان رو به افزایش است و این گویای دستاورد ارزشمند مذاکرات هسته ای است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ابراز امیدواری کرد نتیجه مذاکرات هسته ای در حوزه های مختلف داخل کشور به ویژه در بحث اقتصاد، معیشت مردم، اشتغال، جوانان را در آینده شاهد باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها