أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
معاون ورزشی باشگاه ملوان گفت: چک 4 میلیاردی که بهشتی به امیر قلعه‌نویی داد فقط 200 هزار تومان موجودی داشت.

به گزارش پایگاه 598، محمود پیشگاه‌هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات داریوش بهشتی علیه مسئولان باشگاه ملوان و اینکه گفته بود دستمزد کارمندان این باشگاه 50 برابر شد گفت: صحبت‌های بهشتی غیرمنصفانه بود. او در مورد من صحبت کرد و می‌گفت که کارمند باشگاه هستم و حقوقم را 300 میلیون تعیین کردم. در حالی که من اصلا کارمند باشگاه نیستم. من خادم ملوان هستم. در کل دوران بازیگری‌ام در ملوان 100 میلیون تومان پول نگرفتم.

وی ادامه داد: ماجرای حقوق 300 میلیونی هم این گونه بود که در جلسه‌ای که الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال گیلان و رمضانی رئیس هیات فوتبال انزلی حضور داشتند من تلفن را روی آیفون گذاشتم که بهشتی گفت برای خودم و حمید رمضانی که قرار بود قائم‌مقام باشگاه باشد 450 میلیون تومان دستمزد تعیین کن. به او گفتم ما از این ارقام در ملوان نداشتیم حتی این مسئله را هم به رمضانی گفتم و در نهایت قرار شد 300 میلیون تومان به خواست خود بهشتی دستمزد قید کنیم.

معاون ورزشی ملوان افزود: اکنون مشخص شد که چرا او چنین دستمزدهایی را تعیین کرده است. او می‌خواست برود و چنین حرف‌هایی بزند و در کل جالب است که ایشان مدعی است که تیم ملوان را خودش بسته در حالی که اصلا این گونه نبوده است. آن زمان که ما حتی پول برای اجاره زمین تمرین نداشتیم او کجا بود. بازیکنان تمرین می‌کردند اما خبری از او نبود.

پیشگاه‌هادیان تصریح کرد: او می‌گوید من عابربانک نیستم و بعد هم صحبت از هزینه 20 میلیون تومانی در ملوان می‌کند. آخر 20 میلیون تومان در فوتبال پولی است؟ 20 میلیون تومان پول خرد فوتبال هم نمی‌شود. پول یک آبنبات چوبی در فوتبال است. چگونه او به خودش اجازه می‌دهد که صحبت از هزینه 20 میلیون تومانی می‌کند. در حالی که احمد دنیامالی بدون آنکه قراردادی داشته باشد و هیچ چیز مشخص باشد 550 میلیون تومان امروز به حساب باشگاه پول واریز کرد تا کارهای روزمره انجام شود. آقای بهشتی چک 4 میلیارد تومانی به آقای قلعه‌نویی داده بود که ایشان استعلام گرفتند و مشخص شد فقط 200 هزار تومان دراین حساب موجود است. این هم چک همسر بهشتی بود.

وی افزود: امیر قلعه‌نویی روزی که به انزلی آمد گفت من به قولم عمل کردم و آمدم اما آقای بهشتی به هیچ کدام از وعده‌هایش عمل نکرده است. مسئولان شهری و هیات مدیره ملوان انزلی تمام تلاش خود را کردند که اشتباهات فصل گذشته تکرار نشود و به همین خاطر هم دقت و وسواس داشتند. هیات مدیره بارها به بهشتی تاکید کرد که اگر تهیه پول برایش سخت است این مسئله را بگوید و تا نیمه شب سه‌شنبه به او فرصت داد تا پول را تهیه کند. دنیامالی به بهشتی این مسئله را تاکید کرد حتی بدیعی‌فر رئیس شورای شهر و شهردار انزلی هم این موضوع را به بهشتی یادآور شدند که اگر نمی‌تواند پول تهیه کند و سختش است بگوید.

پیشگاه‌هادیان تاکید کرد: قلعه‌نویی مربی بزرگی است و ملوان از اینکه او به این تیم آمده خوشحال است. مشکلی برای ثبت قرارداد قلعه‌نویی وجود ندارد. او فقط می‌خواهد تعهدی که به بازیکنان داده اجرایی شود. اینکه 25 درصد از مطالبات فصل گذشته بازیکنان و 20 درصد از قرارداد فصل آینده به بازیکنان پرداخت شود.

وی با اشاره به حرف‌های بهشتی عنوان کرد: ایشان می‌گوید آنها عابربانک می‌خواستند اما نمی‌گوید که به هیچ کدام از تعهدات مالی خود عمل نکرده است. خودش مدعی است که 20 میلیون تومان هزینه کرده که پول خرد فوتبال هم نیست اما من فکر می کنم حدود 8 میلیون تومان هزینه کرده است.

معاون ورزشی باشگاه ملوان با اشاره به ریشه دار بودن این تیم گفت: ملوان یک تیم ریشه‌دار است و پیشکسوتان فراوانی دارد. پیشکسوتانی که ملوان را جزو خانواده خود می‌دانند و همه آنها برای ملوان جان‌فشانی کردند. این پیشکسوتان هیچ وقت ملوان را تنها نمی‌گذارند و به دنبال پول هم نیستند. آنها فقط موفقیت و سربلندی تیم را می‌خواهند. چه بهمن صالح‌نیا چه محمد احمدزاده چه فرهاد پورغلامی، غفور جهانی و ... همه آنها عضو یک خانواده هستند و شاید گاهی از هم دور شوند اما هیچ وقت پشت ملوان را خالی نمی‌کنند. از همه مهم‌تر اینکه ملوان هواداران عاشقی دارد که همواره این تیم را حمایت کرده‌اند و با حمایت آنها و تلاش تمامی مسئولان شهری و همچنین اعضای هیات مدیره ملوان مشکلی نخواهد داشت.

وی افزود: ملوان متعلق به مردم انزلی است و همچنان مالک آن مردم این شهر هستند. همان‌ها و پیشکسوتان و مسئولان اجازه نمی‌دهند ملوان روی زمین بماند. ما با جذب اسپانسر کار را پیش می‌بریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها