يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۹۲۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۸     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: جلوگیری از بازی‌های تیم‌های بدهکار در لیگ شدنی نیست.

به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه کمیته انضباطی اعلام کرده اجازه  نمی دهند تیم های بدهکار در لیگ بازی کنند اظهار داشت: اصلا مگر چنین تصمیمی امکان پذیر است؟ این تصمیم غیر اصولی است. با کدام پول باشگاه ها باید کار کنند؟ در ضمن چنین مسئله ای باید 4 ماه پیش اعلام می شد نه حالا. به خصوص تیم های پرسپولیس و استقلال به سختی در حال اداره شدن هستند.

وی در مورد آخرین وضعیت پرو پیچ عنوان کرد: منتظر جواب فیفا هستیم و اگر نتوانستیم جواب لازم را بگیریم سراغ سزار می رویم.

افشارزاده که به دلیل مشغله کاری همراه استقلال به مشهد نمی رود در پاسخ به این سوال که بالاخره سرپرست این تیم چه کسی است گفت: قطعا منصور پورحیدری سرپرست تیم است و همراه استقلال به مشهد می رود.

مدیرعامل استقلال همچنین در مورد جلسه امروزش با سجادی برای انتخاب اسپانسر استقلال گفت: اسپانسر ما همان آقای سبک دست است و امروز این موضوع تایید شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها