أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۴۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۴     ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: کی‌روش را یک مربی حرفه‌ای می‌دانم که چون با تیم ملی ایران قرارداد دارد باید به تعهداتش عمل کند و این یعنی فکر به مربیگری مکزیک در این شرایط به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست.

به گزارش پایگاه 598، مجید نامجو مطلق در مورد تأخیر کی‌روش در بازگشت خود به ایران گفت: هنوز معلوم نیست جریان چیست اما صد درصد دیر بازگشتن او به ایران به برنامه‌های تیم ملی ضربه می‌زند چرا که لیگ در حال آغاز است و باید کی‌روش هرچه سریعتر بیاید و بازی‌های لیگ در زیر نظر گرفته و بازیکنان را محک بزند تا در این مورد اشتباهی صورت نگیرد و معتقدم که هرچه کی‌روش دیرتر بازگردد این موضوع به تیم ملی ضربه جبران‌ناپذیری خواهد زد.

وی در مورد اینکه این بحث مطرح است که چون حقوق کی‌روش عقب افتاده این مربی از بازگشت امتناع می‌کند، گفت: این بحث قبلاً هم شده بود و گفته بودم که اگر با یک مربی حرفه‌ای مثل کی‌روش قرارداد می‌بندیم باید شرایطش را هم مهیا کنیم. چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه از لحاظ مالی و اگر نمی‌توانیم شرایط را فراهم کنیم اصلا نباید سراغ چنین مربیانی برویم.

نامجو مطلق گفت: اگر بحث مالی باشد فدراسیون کوتاهی می‌کند چون کی‌روش یک مربی حرفه‌‌ای است اما اگر بحث دیگری مطرح باشد مقصر سرمربی تیم ملی است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه کی‌روش از مکزیک برای سرمربیگری این کشور پیشنهاد دارد، گفت: در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم به چه صورت است. کی‌روش را یک مربی حرفه‌ای می‌دانم که چون قرارداد دارد باید به تعهداتش عمل کند و این یعنی فکر به مربیگری مکزیک در این شرایط به هیچ عنوان حرفه‌ای نیست.

نامجومطلق گفت: با این حال بهتر است زودتر قضاوت نکنیم و منتظر جریانات آینده باشیم اما هرچقدر تأخیر در بازگشت او باشد به شایعات بیشتری دامن زده خواهد شد.

وی در مورد روند تیم ملی گفت: جوانگرایی انجام شده در تیم ملی به خصوص در جام ملت‌ها و پس از آن روند خوبی بود و بازیکنان آینده‌داری به فوتبال ایران معرفی شدند و امیدوارم این روند همچنان در تیم ملی ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها