يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۸۹۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: تولید خودروی وانت تندر 90 آغاز شده است.
به گزارش پایگاه 598، معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو از عرضه وانت تندر 90 در آینده نزدیک خبر داد.

مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: تولید خودروی وانت تندر 90 آغاز شده است.

وی با بیان اینکه گیربکس وانت تندر 90 با توجه به نوع کاربری آن و متناسب با جاده‌های کشور تقویت شده است، خاطرنشان کرد: این خودرو با همکاری مشترک ایران خودرو و شرکت رنو تولید شده است.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: گنجایش بار وانت تندر 90 معادل 800 کیلوگرم بار بوده و موتور آن 16 سوپاپ و دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 است.

وی افزود: مصرف سوخت وانت تندر 90 در سیکل ترکیبی 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر بوده و حداکثر سرعت آن نیز 170 کیلومتر در ساعت است.

خان‌کرمی با بیان اینکه پیش‌فروش خودروی وانت تندر 90 آغاز شده است، تصریح کرد: عرضه اولین محصولات این خودرو از مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
مثل اینکه شما عقب هستید. من چند تا از این وانت ها را توی شهر دیده ام
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها