أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
جانشین ولیعهد عربستان برای دیدار با مقامات مصری امروز(پنجشنبه) به این کشور سفر می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی امروز در سفری رسمی، برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات مصری راهی قاهره می‌شود.

واس(خبرگزاری رسمی عربستان) از قول دیوان سلطنتی این کشور اعلام کرد که بحث درباره آخرین تحولات و تهدیدات منطقه‌ای محور دیدار‌ها و رایزنی‌های میان وزیر دفاع عربستان با مقامات مصری خواهد بود.

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که برخی ناظران در طی ماه‌های اخیر با اشاره به بهبود روابط ترکیه با عربستان، از سرد شدن رابطه میان قاهره و ریاض خبر داده بودند.

از سوی دیگر مقامات عربستانی درپی عدم موافقت مصر با اعزام نیروی زمینی به یمن برای جنگ با ارتش این کشور از دولت قاهره ناخرسند هستند هرچند سامح الشکری وزیر خارجه مصر هفته گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی تصریح کرد که اختلافی میان عربستان و مصر وجود ندارد.

روزنامه یوم السابع هم در گزارشی درباره این سفر با اشاره به اینکه محمد بن سلمان با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر هم دیدار خواهد کرد تاکید کرد که بحران یمن، توافق هسته‌ای ایران و 5+1 و بحران سوریه سه محور اصلی رایزنی‌ شاهزاده سعودی با ژنرال مصری خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها