أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۲۸۹۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۱     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
امارات متحده عربی از تمایل مقام ارشد اتحادیه اروپا برای گسترش روابط با تهران انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه 598، یک مقام ارشد دولت امارات متحده عربی امروز (چهارشنبه) گفت که سفر «فدریکا موگرینی» رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران در هفته جاری شکستی در درک اهداف ایران است و ستایش کردن از این کشور از سوی مذاکره کنندگان حاضر در گفت‌وگوهای هسته‌ای نابجا به نظر می‌رسد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بسیاری از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس نگران تسریع گام‌های تهران-واشنگتن به سوی تنش زدایی هستند.

در همین رابطه «انور قرقاش» وزیر دولت در امور خارجه امارات متحده عربی گفت: «یادداشت موگرینی در گاردین (+) خالی از محتوا و درک سیاست تجاوزگرانه ایران در منطقه و لحن این کشور که خاورمیانه را قطبی کرده، است.»

این مقام اماراتی در ادامه انتقاد از سفر موگرینی به ایران گفت: «وظیفه موگرینی در شکل دادن چارچوب همکاری‌های منطقه‌ای باید بر اساس درک روشن از سیاست‌ خارجی مداخله جویانه و فرقه‌ای ایران و تبعات قطبی آن باشد.»

موگرینی دو روز قبل همزمان با سفر به تهران، یادداشتی در روزنامه گاردین منتشر کرده و در آن توافق هسته‌ای با ایران تمجید کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۲:۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
۲
۰
بر خر مگس وهابی معرکه لعنت!!!
پاسخ
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
۰
۰
اینا فیلم ..فیلم !!!؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها