أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
یک کارشناس نظامی از استفاده جنگنده‌های سعودی از بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا در کشتار مردم یمن خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام یک کارشناس نظامی جنگنده‌های رژیم آل سعود، در حملات وحشیانه به شهر المخا یمن از بمب‌های خوشه‌ای آمریکایی (CBU-58) استفاده کردند.

سایت خبری "المنتصف نت" در این‌باره گزارش داد، نیروهای امداد و نجات یمن از نابینایی تعداد زیادی از زنان و کودکان شهر المخا در اثر بمباران هواپیماهای جنگی ائتلاف عرب خبر دادند.

یک کارشناس نظامی یمنی بعد از حضور در محل حادثه اعلام کرد، جنگنده‌های عربستان از بمب‌های خوشه‌ای ممنوع محصول کشور آمریکا به نام (CBU-58)  استفاده کردند.

بنا‌بر‌گفته این کارشناس نظامی، این بمب‌ها دارای اثر تخریبی، سوزاننده و کشنده بسیار بالایی هستند که پیش از اصابت به هدف به دو قسمت تقسیم شده و 650 ریز بمب ضد نفر دارای ماده تیتانیوم سوزاننده از آن پرتاب می‌شود.

گفتنی است جنگنده‌های عربستان روز جمعه، شهرک کارگران نیروگاه برق المخا را بمباران کرد که طی آن بیش از 250 غیر نظامی شهید و مجروح شدند.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها