يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۰۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
در گفتگو با حجت الاسلام فاطمی صدر مطرح شد:
حجت الاسلام فاطمی صدر مدیر کاروان روایت مقاومت در خصوص علت این بازداشت افزود: از چند روز قبل از مسیرهایی به ما رسیده بود که معاونت حفاظت سازمان انرژی اتمی به جد در پی فیصله دادن به کاروان‌های روایت مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو است و پاسخ ما به معاون سازمان این بود که شما به وظیفه‌ی خودتان در قبال جمهوری عمل کنید و ما نیز به وظیفه‌ی خودمان در قبال انقلاب عمل خواهیم کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اوایل هفته جاری اعضای سیزدهمین کاروان پیاده روایت مقاومت محور فردو توسط حفاظت انرژی اتمی فردو بازداشت شدند. این افراد که شامل گروهی از طلاب و دانشجویان قم و مشهد بودند پس از پایین آمدن از ارتفاعات یوسف، دستگیر شده و در اختیار پلیس امنیت قم قرار دارند.

حجت الاسلام محمد مهدی فاطمی صدر مدیر کاروان روایت مقاومت در خصوص علت و نحوه این بازداشت به خبرنگار ما افزود: از چند روز قبل از مسیرهایی به ما رسیده بود که معاونت حفاظت سازمان انرژی اتمی به جد در پی فیصله دادن به کاروان‌های روایت مقاومت هسته‌یی در ارتفاعات فردو است و پاسخ ما به معاون سازمان این بود که شما به وظیفه‌ی خودتان در قبال جمهوری عمل کنید و ما نیز به وظیفه‌ی خودمان در قبال انقلاب عمل خواهیم کرد، هر چند توضیه‌مان این است که هیچ گاه یک بسیجی را تهدید نکنید.

وی خطاب به سازمان انرژی اتمی گفت: به ایشان بابت برگزاری بزرگ‌ترین عملیات زمینی یکان حفاظت انرژی اتمی در فردو برای به دام انداختن چند طلبه‌ی دل‌واپس تبریک می‌گویم و امیدواریم که شاهد هم‌این همیت در برخورد با جاسوسان بازرس‌نمای آژانس نیز باشیم.

فاطمی صدر با قدردانی از پلیس امنیت قم، دادسرای ویژه‌ی روحانیت و حفاظت اطلاعات این مجموعه افزود: هم‌دلی این عزیزان در این دو روز و حمایت همه‌ی دوستان دیگر اسباب دل‌گرمی ما بوده است و سازمان انرژی اتمی به حضور بسیجی‌ها پای ارتفاعات فردو عادت کند.







(حضور کاروان های مختلف از جوانان در منطقه هسته ای فردو)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
۱
۰
خوب برید ی جای دیگه
اگر ریگی توی ..
پاسخ
جوان
GERMANY
۱۸:۰۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
۱
۰
تصاویری که نشان میدهد , / چرا ما جهان سومی هستیم....
یک مشت نفهم....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
۰
۱
دلواپس /همین
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
۱
۰
اینقدر بغض دارن نسبت به بسیج که از جاسوسان آژانس ندارن واونها را آدم هائی متمدن وباکلاس میدانن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۱
۰
سازمان انرژی اتمی باید به این درک برسد که مالک انرژی هسته ای و تاسیسات فردو مردم اند بجاست که نگران باشند. رییس و کارکنان سازمان، کارمند این مردمند.
پاسخ
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۱
به نظر من کار خیلی خوبی بوده که شما را بازداشت کرده اند.چون این حرکت شما بدون مجوز و هماهنگی بوده و نشان از قدرت بالای یگان حفاظت سازمان انرژی است که حتی بر ارتفاعات پیرامونی منطقه خود نیز اشرافیت کامل دارند.چه دلیلی دارد که شما از حساس ترین مناطق امنیتی کشور عکس برداری کنید و امنیت این مناطق را به خطر بیندازید.
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
۰
۱
دلیل حضور این اقایان در ارتفاعات و عکس برداری مخفیانه و پخش در فضای مجازی چی بوده.چرا بدون مجوز رفته اند که بازداشت شوند.این حرکت اقایون به جاسوسی از حساسترین منطقه امنیتی کشور بیشتر شبیه بوده است.در ضمن از یگان حفاظت سازمان انرژی اتمی باید تشکر کرد که بر مناطق پیرامون سایت هم اشرافیت کامل دارند.لطفا نظر من را در سایت قرار دهید با تشکر
پاسخ
ناشناس
RUSSIAN FEDERATION
۰۰:۳۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
۰
۱
بهتر نیست دوستی خاله خرسه رو کنار بگذارید و به بهانه دلواپسی ایجاد مزاحمت نکرده و به اصطلاح آب در آسیاب دشمن نریزید؟! به خدا این بجز هزینه تحمیل کردن به نظام و درگیر کردن نیروی حفاظتی ، ایجاد دلمشغولی و باز نگه داشتن اونها از انجام وظیفه سود دیگری نهاد داشت. پس شما هر چیزی رو پای نام مقدس بسیج ننویسید. خواهشا.......
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها