کد خبر: ۳۲۹۰۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پرواز استقلالي‌ها در آسمان با تكان خوردن‌هاي هواپيما همراه بود. اين تكان‌ خوردن‌ها اگر چه به واسطه دست‌اندازهاي هوايي صورت مي‌گرفت اما ترس برخي از بازيكنان و البته پرويز مظلومي را به دنبال داشت.
به گزارش پایگاه 598، رسیدن استقلالی‌ها به مشهد مقدس با اتفاقات و حاشیه‌هایی همراه بود. دیروز آبی‌پوشان پایتخت با نیم ساعت تأخیر، تهران را به مقصد مشهد ترک کردند تا در لیگ پانزدهم استارت بزنند. حاشیه‌هایی کوتاه از سفر استقلالی‌ها را بخوانید.

آتش‌سوزي؛ سوژه بازيكنان
استقلالي‌ها در فرودگاه مهرآباد منتظر پرواز بودند كه يكي از بازيكنان با هيجان خاصي فرياد زد: خودسوزي كارمند باشگاه استقلال! وقتي سايرين دور او جمع شدند تا از ماجرا باخبر شوند، گفت: يكي از سايت‌هاي خبري نوشته است تعدادي از كارمندان كمپ استقلال در اعتراض به حقوق عقب‌افتاده‌شان به باشگاه آمدند و يكي از آنها با ريختن بنزين روي خود قصد آتش زدنش را داشت كه سايرين جلويش را گرفتند. يكي ديگر از بازيكنان به شوخي گفت: ما هم مي‌توانيم اين كار را انجام بدهيم؛ اگر پولمان را ندادند تهديد به خودسوزي مي‌كنيم البته مي‌توانيم مثل نقي معمولي به جاي بنزين آب بريزيم.

سفر توريستي حنيف و مكويان
پرويز مظلومي به صورت جدي پيگير وضعيت حنيف عمران‌زاده و هراير مكويان بود. او از مسئولان باشگاه مي‌خواست استعلام لازم را از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بگيرند. در نهايت، معاون حقوقي باشگاه استقلال با پورحيدري تماس گرفت و اعلام كرد لغو محروميت آنها مورد قبول واقع نشد و رد شد! عمران‌زاده و مكويان كه همراه استقلالي‌ها راهي مشهد شدند با شنيدن خبر فوق ناراحت شدند.

تكان خوردن‌هاي هواپيما
پرواز استقلالي‌ها در آسمان با تكان خوردن‌هاي هواپيما همراه بود. اين تكان‌ خوردن‌ها اگر چه به واسطه دست‌اندازهاي هوايي صورت مي‌گرفت اما ترس برخي از بازيكنان و البته پرويز مظلومي را به دنبال داشت و سرمربي آبي‌پوشان مدام از اين اتفاق حرف مي‌زد و اعتقادش به اين بود مي‌شد با پرواز بهتري به اين سفر مي‌رفتند.

استقبال از استقلال
حضور كاروان استقلال در مشهد با استقبال هواداران مشهدي همراه شد. آنها با در دست داشتن پرچم‌هاي آبي و پلاكاردهاي حاوي عكس‌هاي مربيان و بازيكنان به تشويق تيم‌ محبوب‌شان پرداختند. وقتي اتوبوس استقلال به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) و هتل پارس در حركت بود جوانان مشهدي با موتور و ماشين آن را اسكورت كردند.

مصاحبه با تلويزيون
بازيكنان استقلال هنگام خروج از فرودگاه با يكي از شبكه‌هاي تلويزيوني مصاحبه كردند. آنها در پاسخ به اين پرسش كه فكر مي‌كنيد در هفته اول چه نتيجه‌اي را كسب مي‌كنيد، گفتند: ما به مشهد مقدس آمده‌ايم كه اولين برد را به دست آوريم، چيزي نيز به جز پيروزي و 3 امتياز از بازي نمي‌خواهيم.

سكوت جلوي جاسوس
حضور يك استقلالي باعث ناراحتي چند بازيكن آبي‌پوش شده بود! وقتي بازيكنان در سالن انتظار ايستاده بودند و فرد مورد نظر در حال نزديك شدن به آنها بود يكي از بازيكنان باتجربه خطاب به اطرافيانش گفت: حواستان باشد، جلوي او حرف نزنيد، صحبت‌ها خيلي سريع منتقل مي‌شود!

نوازي، بكام استقلالي‌ها
محمد نوازي در بين بازيكنان استقلال از محبوبيت زيادي برخوردار است. او كه با بازيكنان آبي‌پوش رابطه خوبي داشته و سعي مي‌كند دوستانه برخورد كند با لقب ديويد بكام صدا زده مي‌شود. اغلب آبي‌پوشان وقتي مي‌خواهند او را مخاطب قرار دهند جمله محمدآقاي بكام را بر زبان مي‌آورند!

تنهايي كرار
جاسم كرار اخلاق و خصوصيات خاص خودش را دارد، اين رفتار باعث شده است اغلب استقلالي‌ها با او رابطه چندان خوبي نداشته باشند. بيشتر اوقات كرار تنهاست و با موبايل خود سر و كار دارد تا تنهايي‌هايش را اين‌گونه پر كند!

زيارت امام رضا(ع)
طبق هماهنگي‌ها و برنامه‌ريزي‌هاي قبلي، استقلالي‌ها پس از رسيدن به مشهد راهي حرم امام رضا(ع) شدند. آنها پس از زيارت بارگاه ملكوتي امام هشتم شيعيان راهي هتل پارس شدند تا به استراحت بپردازند.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها