أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۰۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می‌رود دستگاه دیپلماسی واکنش لازم را در عرصه حقوقی و قضایی نسبت به تهدیدات آمریکا به حمله نظامی نشان دهد تا به گونه‌ای نباشد که کشورهای کوچک منطقه هم به خود اجازه جسارت دهند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات گاه و بی‌گاه مقامات آمریکایی به حمله نظامی به ایران گفت: امروز شاهد هستیم که مقامات آمریکایی به صورت شفاف و آشکار جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند و هیچ‌کس هیچ اقدامی علیه این تهدیدات نمی‌کند.

وی ادامه داد: حتی خود ما هم دیپلماسی فعال دولت یازدهم که مدعی است که توانسته پرونده هسته‌ای را به سرانجام برساند و رئیس‌جمهور مدعی است که خلاقیت بزرگ دیپلماسی در جهان با توافق ایران با 1+5 اتفاق افتاده چطور نمی‌تواند علیه این تهدیدات اقدام سیاسی و قضایی از طریق محاکم و مجامع بین‌المللی صورت دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: تا کی بناست آمریکا هر روز کشور ما را به حمله نظامی تهدید کند و موضوع بمباران صنعت هسته‌ای ما را مطرح کند آیا اینها تهدید علیه صلح نیست آیا این اظهارات تهدید علیه یک کشور مستقل محسوب نمی‌شود و برخلاف منشور سازمان ملل متحد و کنوانسیون‌های ژنو و وین نیست.

نقوی اظهار داشت: انتظار می‌رود تا دستگاه دیپلماسی نسبت به این تهدیدات عکس‌العمل مناسبی را از نظر حقوقی و قضایی نشان دهد و اجازه ندهد کشوری بدون هیچ دلیل کشور و ملت ما را تهدید نظامی کند و کار هم به جایی برسد که کشورهای کوچک منطقه‌ای که با 4 موشک پودر می‌شوند به خود اجازه جسارت بدهند و کشور ما را تهدید کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها