کد خبر: ۳۲۹۰۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال این موضوع که گفته می‌شود وی مهدی رحمتی را مامور کنترل کرار جاسم کرده را رد کرد.

به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد - استقلال اظهار داشت: خوشحالم در خدمت دوستانم در مشهد هستند. سعادتی بود که اولین بازی ما در مشهد است. بچه‌ها را به زیارت امام رضا فرستادیم.

 

وی افزود: مقابل یک تیم ناشناخته بازی داریم که یک‌سری بازیکنان از لیگ یک دارند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال  با بیان اینکه اطلاعاتی از تیم سیاه‌جامگان نداریم، تصریح کرد: گروه خوبی در مدیریت این باشگاه حضور دارد که این تیم را از رده‌های پایین با بودجه کم بالا آوردند. استقلال مقابل هیچ تیمی بازی ساده‌ای در پیش ندارد. این نخستین دیدار استقلال است و یکسری بازیکن جوان و با انگیزه داریم که هدف‌مان گرفتن 3 امتیاز بازی است. امیدوارم خدا کمک کند و با تلاش بچه‌ها بتوانیم دست پر از مشهد به تهران بازگردیم.

 

وی در پاسخ به این سوال که برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان چه بازیکنانی را در اختیار ندارد، گفت: خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی مصدوم هستند. آنها می‌توانستند به تیم کمک کنند ولی ریسک نکردم. بازی‌های زیادی داریم و ترجیح دادم که این دو بازیکن استراحت کنند. دو بازیکن خارجی ما نیز در این دیدار حضور ندارند، ریوالدو ناآماده است و در کوران بدنسازی قرار دارد و دیگری نیز هنوز وضعیت قراردادش مشخص نیست.

 

مظلومی افزود: حنیف عمران‌زاده و هرایر مگویان نیز محروم هستند. در فیلمی که از طریق باشگاه استقلال به کمیته انضباطی ارائه کردیم، متوجه شدم که مگویان درگیری نداشته و تعجب می‌کنم که محروم شده است. سایر بازیکنان باانگیزه هستند و امیدوارم فردا روز خوب استقلال باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا حضور حنیف عمران‌زاده در اردوی استقلال نشانه این است که محرومیت این بازیکن بخشیده شده، اظهار داشت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد. ما حنیف را با خودمان به مشهد آوردیم تا کنارمان باشد، حتی اگر بازیکن برزیلی‌مان مشکل اداری نداشت، او را هم به مشهد می‌آوردیم.  به هر حال حنیف با ما به مشهد آمده و ما منتظر روشن شدن تکلیفش هستیم، البته منتظر هستیم تا فردا حکم خوبی در مورد حنیف صادر شود.

 

وی  در خصوص اینکه فکر می‌کند چه سرنوشتی در انتظار سیاه‌جامگان باشد، عنوان کرد: همین که هر سال به تعداد تیم‌های مشهدی اضافه می‌شود، خوب است اما به شرطی اینکه پشتیبانی شوند. ما یادمان نمی‌رود که ابومسلم بزرگ با آن سابقه درخشان و آن تعداد هوادار به چه سرنوشتی دچار شد. امیدوارم که سیاه‌جامگان و پدیده به سرنوشت ابومسلم دچار نشوند.

 

مظلومی ضمن تاکید بر این مسئله که به شرایط فصل گذشته استقلال کاری ندارد، افزود: برای من آینده استقلال مهم است اما واقعیت این است که هنوز تیمم به شرایطی که می‌خواهم نرسیده، هرچند مردم هم می‌دانند یک ماه، زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نیست به خاطر همین به چند هفته فرصت نیاز داریم اما بازیکنان بسیار باانگیزه تلاش می‌کنند. در ضمن ما چند جای خالی هم در فهرست تیم داریم که در صورت نیاز بتوانیم بازیکن آزاد بگیریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در درون دروازه استقلال از سیستم چرخشی استفاده شود، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی نیست و من به این سیستم اعتقادی ندارم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت پیوستن پراویچ به استقلال عنوان کرد: هواداران مرتب در این خصوص از من سوال می‌کنند. ما هم استعلام کردیم تا تکلیف این بازیکن معلوم شود، البته تا آنجا که ما می‌دانیم قرارداد این بازیکن ساعت 22:30 دقیقه به وقت کشور خودش ثبت شده و او بازیکن آزاد به شمار می‌رود اما این مسئله به ساعت ما ساعت 15 دقیقه بامداد بوده است. باید بگویم اگر نتوانیم به صورت معمولی این بازیکن را جذب کنیم از سهمیه آزادمان برای پراویچ استفاده می‌کنیم.

 

مظلومی در خصوص اینکه گفته می‌شود وی مهدی رحمتی را مامور کنترل کرار جاسم کرده است، گفت: چنین چیزی درست نیست و من کسی را مامور نکرده‌ام. همه بچه‌ها از نظر فنی تحت نظر من هستند و تا الان نهایت همکاری را کرده‌اند. باید از آنها تشکر کنم و خسته‌ نباشید بگویم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه رسانه‌ها از بازگشت فریدون زندی به استقلال خبر داده‌اند، گفت: من رسانه‌ها را می‌خوانم. در کردان با زندی صحبت کردم و گفتم باید وضعیتت را ببینم اما از آن موقع تا الان صحبتی نشده است. ضمن اینکه اطلاعات دیگری ندارم و وظیفه من نیست که بخواهم در این باره صحبت کنم.

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها