أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۰۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
در نقل و انتقالات پیش از لیگ پانزدهم، ستاره‌های کمتری نسبت به هر سال جابجا شدند. به نظر شما بهترین خرید فصل چه کسی بود؟
به گزارش پایگاه 598، بر خلاف انتظار، نقل و انتقالات لیگ پانزدهم کم سر و صداتر از هر سال بود. نه پرسپولیس به سبک دوران محمد رویانیان ریخت و پاش کرد، نه استقلال مثل دوران علی فتح‌الله‌زاده بمب ترکاند و نه سپاهان حاضر شد چند میلیارد برای بیرون کشیدن یک بازیکن از دست سرخابی‌ها هزینه کند. بیشتر ستاره‌های لیگ چهاردهم یا در تیم‌شان ماندند یا بلیت سفر به قطر را اوکی کردند.

 

به نظر شما، در بین خریدهای بزرگ لیگ پانزدهم، کدام بازیکن فصل آینده تاثیرگذاری بیشتری برای تیمش خواهد داشت؟ بهترین خرید فصل نقل و انتقالات را کدام بازیکن می‌دانید؟

 

* مهدی رحمتی - پیکان به استقلال

بعد از یک سال دوری، به استقلال برگشت تا جای فروزان را بگیرد. در پیکان سقوط کرده هم کمتر از فروزان و استقلال گل خورد تا نشان دهد هر جایی می‌تواند ستاره تیمش باشد.

 

* محسن مسلمان و رامین رضاییان - راه آهن به پرسپولیس

رضاییان فصل قبل 9 گل در لیگ برتر زد و به تنهایی راه آهن را در لیگ برتر نگه داشت. هر چند شاید با سقوط راه آهن، زحمات او هم به باد برود. قرار است پاشنه آشیل پرسپولیس در فصل قبل را پوشش دهد.

 

مسلمان هم یکی از معدود خریدهای اسم و رسم دار پرسپولیس در نقل و انتقالات بود تا جای خالی محمد نوری کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان را پر کند.

 

* جلال حسینی و پیام صادقیان - الاهلی قطر و پرسپولیس به نفت تهران

حسینی بعد از چند سال مذاکره با پرسپولیس، سپاهان و استقلال این بار سر از نفت درآورد تا جای حاج‌محمدی جدا شده را بگیرد. سرمربی پرسپولیس ماریچ کروات را به او ترجیح داد.

 

صادقیان هم که چاره ای جز جدایی از پرسپولیس نداشت به اعتماد منصوریان پاسخ مثبت داد و به جمع شاگردانش پیوست.

 

* لئونادرو پادوانی - نفت تهران به سپاهان

در نفت آنقدر خوب بود که یکی از تنها خریدهای سپاهان برای لیگ پانزدهم باشد. قرار است جای خالی خلیل‌زاده را بگیرد که فصل پیش بخاطر باطل شدن کارت معافیتش محروم شد.

 

* بختیار رحمانی و سروش رفیعی - فولاد به تراکتورسازی

بهترین بازیکن نیم فصل اول لیگ چهاردهم، مانند ستاره لیگ سیزدهم، بعد از محرومیت شان، مفت و مجانی به تراکتورسازی رفتند. اگر در تراکتور همان رفیعی و رحمانی سال های قبل باشند، می‌توانند سرنوشت لیگ را برای تبریزی‌ها عوض کنند.

 

* هاشم بیگ زاده و امیرحسین صادقی – استقلال به صبای قم

دو ملی پوش استقلال که مورد توجه کارلوس کی روش هستند، شاگرد علی دایی شده اند و باید دید در لیگ پانزدهم چه نمایشی ارائه خواهند کرد.

 

* جواد نکونام – سایپا

کاپیتان سابق تیم ملی با قراردادی که گفته می شود مفاد آن علاوه بر 600 میلیون، 3 دستگاه سراتو و درصدی از قرارداد اسپانسر را در خود جای داده، به سایپا پیوسته تا اینگونه به کی روش نشان داد که یک فصل دیگر می خواهد بازی کند
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها