أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۰۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دو آرزو در پرسپولیس داشتم. یکی حضور در پیروزی دربی بود که سال قبل به آن رسیدم و آرزوی دوم رسیدن به قهرمانی با پرسپولیس است که امیدوارم امسال به آن برسم.
به گزارش پایگاه 598، مهرداد کفشگری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: سال سومی است که در پرسپولیس حضور دارم و هر سال از روز اول در تمرینات حاضر بوده‌ام. شاید بعضی عقیده داشته باشند که پرسپولیس تیم خوبی نبسته اما می‌توانم به هواداران اطمینان بدهم کاملا خلاف این امر صادق است و خوب یارگیری کرده‌ایم. قبل از هر چیز در این مدت به این نتیجه رسیده‌ام که مهمترین عامل برای موفقیت، آرامش است و این مساله در پرسپولیس که اینقدر مورد توجه قرار دارد، مهمتر است. در سال‌های گذشته هم در داخل مجموعه همه چیز خوب بود اما همیشه حاشیه‌ها و استرس‌هایی از بیرون به تیم تحمیل می‌شد اما امسال اولین فصلی است که چنین جو خوبی داریم.

 

وی ادامه داد: حال همه چیز بستگی به شروع مسابقات دارد. هفته‌های اول خیلی تعیین کننده است. خیلی مهم است که جو هواداران با تیم همراه باشد و اعتماد کنند. نفراتی که الان داریم حتما تیم خوبی می‌سازند ولی مهم است که دچار حاشیه نشویم. از سوی دیگر با توجه به نتایج سال‌های اخیر و اینکه یکبار هم تا نزدیکی قهرمانی رفتیم، واقعا نمی‌توانیم از هواداران توقع زیادی داشته باشیم و از آنها بخواهیم چند هفته‌ای صبر کنند. هر چند این کار گاهی اجتناب‌ناپذیر است اما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که کار به این حرف‌ها نکشد. ما باید سال قبل را جبران کنیم و به هواداران امید و انگیزه بدهیم و امیدوارم که موفق بشویم.

 

کفشگری درباره اینکه در بعضی نقدها مطرح می‌شود، بیشتر بازیکنان جوان جذب شده‌اند و ممکن است تیم به مشکل بخورد، خاطرنشان کرد: برای جذب بازیکن باید به نظر سرمربی رجوع کرد. شاید در جایی بازیکن اسمی بخواهد و در جای دیگر بازیکن جوان و جویای نام به کارش بیاید. ضمن آنکه ما الان بازیکنان مطرح و اسمی کم نداریم و در آخر همین فصل، بعضی از همین جوان‌ها خودشان را به عنوان بهترین‌های لیگ مطرح می‌کنند.

 

وی افزود: من همین حالا می‌بینم که آقای برانکو مثلا روی بازیکنی مثل میلاد کمندانی حساب ویژه‌ای باز کرده است و ممکن است برای پست او دنبال بازیکن نرود ولی از بیرون شرایط طور دیگری به نظر می‌رسد. ما الان تیم خوبی داریم. در بازی با تیم ترکیه‌ای می‌توانستیم دو، سه تا گل بزنیم ولی همان تیم، گالاتاسرای را در خانه خودش برده بود.

 

هافبک سختکوش سرخپوشان درباره ترافیک بازیکنان در بعضی پست‌ها مثل هافبک دفاعی تصریح کرد: من به خاطر خودم نباید دنبال خلوت شدن پستی که بازی می‌کنم باشم. من اگر رقیب نداشته باشم کم کم افت می‌کنم. در هر پست باید چند بازیکن داشته باشیم. اگر هم کم تلاش کنم، حتما باید جای خودم را به دیگری بدهم. گاهی هم مربی بر اساس شکل بازی مورد نظر نفر را انتخاب می‌کند و باید تلاش کنی به استاندارد او برسی. اگر به این فکر کنی که در نهایت بدون موفقیت تیم، تو هم به جایی نمی‌رسی با این مسائل مشکل پیدا نمی‌کنی. من هم سال قبل برای مدتی از ترکیب خارج شدم. اگر قرار بود فکرم را خراب کنم یا بهانه بتراشم هیچ وقت نمی‌توانستم برگردم.

 

وی در پایان گفت: وقتی به پرسپولیس آمدم دو آرزو داشتم. یکی حضور در پیروزی دربی بود که سال قبل به آن رسیدم و آرزوی دوم رسیدن به قهرمانی با پرسپولیس است که امیدوارم امسال به آن برسم. امیدوارم هواداران هم در همین شروع کار ما را از حمایت خود بهره‌مند کنند و به آنها حق می‌دهیم که نگران باشند و مطمئنا هر کاری برای جبران می‌کنیم.
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها