أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۹۰۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
شیخ «نعیم قاسم» در کنفرانسی باعنوان «متحد برای فلسطین؛ اسراییل رو به زوال است» گفت که کشور بزرگ و مهمی مثل جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین فداکاری و ایثار کرد و با چالش‌ها روبرو شد.
به گزارش پایگاه 598، معاون دبیرکل حزب الله لبنان از حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مسئله فلسطین قدردانی کرد.

شیخ «نعیم قاسم» در کنفرانسی باعنوان «متحد برای فلسطین؛ اسراییل رو به زوال است» گفت که کشور بزرگ و مهمی مثل جمهوری اسلامی ایران برای فلسطین فداکاری و ایثار کرد و با چالش‌ها روبرو شد.

وی افزود: ایران تنها به سخن گفتن و بستن سفارت اسرائیل و تبدیل آن به سفارت فلسطین، برگزاری تظاهرات روز جهانی قدس و بسیج مواضع در حمایت از فلسطین بسنده نکرد، بلکه از مقاومت در فلسطین و مجاورت آن - گفتاری و عملی- حمایت مالی و تسلیحاتی کرد.

شبکه العالم با انتشار این خبر نوشت: شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که فلسطین همان قطب‌نمای رویکرد صحیح سیاسی است.

وی با تاکید بر صفات «اشغالگری و تجاوزگری» رژیم صهیونیستی افزود: حزب ‌الله لبنان با پایداری و استقامت و مقاومت، رژیم اسرائیل را شکست داد و اگر این مقاومت نبود، اسرائیل شکست نمی‌ خورد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به فداکاری ملت فلسطین در راه مقاومت خود و رو به زوال بودن رژیم صهیونیستی گفت: ما وظیفه داریم که از حق و حقیقت دفاع کنیم و در کنار نیروهای مقاومت شجاع فلسطین باشیم.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش به تروریسم تکفیری اشاره کرد و تصریح کرد: تروریسم تکفیری به دنبال مقابله و مبارزه با مقاومت است.

وی با اشاره به پدیده تروریسم تکفیری و همدستی و موضع آشتی جویانه آن با رژیم صهیونیستی گفت: ما با تروریسم تکفیری مقابله می کنیم و این مقابله به این دلیل است که تروریسم تکفیری به عنوان مانعی در برابر مقاومت ما در مقابل رژیم اسراییل به شمار می رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها