يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۹۰۹۵
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
تنها چیزی که باید گفت اینکه نه لیندسی گراهام و نه کارتر چگونگی پیروزی آمریکا در قبال ایران را شرح نداده است و آنها هیچ توضیحی در مورد اینکه چطور آمریکا می خواهد در مقابل ایران پیروز شود، نداده اند، آنهم بعد از اینکه آمریکا در افغانستان و عراق شکست خورده است.»
به گزارش پایگاه 598، مجله آمریکایی تایم (Time) در گزارشی با عنوان "صدای طبل جنگ با ایران بلندتر می شود" نوشت: جلسه استماع مجلس سنا باعث افزایش شک و شبهه ها در مورد عاقلانه بودن توافق هسته ای شد. اکنون شما می توانید مشاهده کنید که آمریکا و ایران آرام آرام در حال نزدیک شدن به سمت یک جنگ هستند. زیرا قانون مداران پر از تردید و دو دلی هستند و سناتور های آمریکایی حزب جمهوری خواه و نامزدهای انتخاباتی آنها به شدت از اوباما در مورد توافق هسته ای انتقاد کردند.

این مجله نوشت: «اکنون فشار نمایندگان برای رد این توافق با ایران بیشتر و بیشتر می شود و نظر سنجی اخیر سی ان ان نیز نشان داده است که ۵۲ درصد از آمریکایی ها مخالف این توافق هستند و در صورتی که این توافق سرنگون شود آن وقت دولت اوباما شاهد به وقوع پیوستن هشدار های مجلس سنا مبنی بر این که ایران به سرعت برنامه هسته ای و برنامه سلاح اتمی خود را دنبال می کند، خواهد بود و در صورتی که ایران واقعا دست به چنین کار بزند و بخواهد از این شرایط استفاده کامل را ببرد تمامی نشانه ها حاکی از این است که آمریکا به جنگ ایران خواهد رفت.»

تایم نوشت: «زبان دولت و سناتور ها کاملا واضح کرد که در مورد ایران همچنان گزینه های نظامی وجود دارد اما اینکه تا چقدر این حرف ها بلوف است و چقدر از آن ها برای زورآزمایی است مشخص نیست. "کارتر" نیز اعلام کرده است که پنتاگون همچنان توانایی های نظامی خود را افزایش می دهد تا بتواند تمام گزینه های لازم را برای رویارویی با ایران فراهم آورد تا از فرار ایران به تعهدات خود جلوگیری کند. به هر حال هر گونه بهم خوردگی در این توافق و یا عدم انجام روند توافق توسط ایران می تواند باعث ایجاد جنگ بین ایران و آمریکا شود.»

این مجله آمریکایی در پایان با اشاره به جنگ عراق و افغانستان، نتیجه گیری کرد که در صورت بروز حمله نظامی، آمریکا شکست خواهد خورد و نوشت: :توانایی های پیشرفته ای که از آنها یاد می شود، هوپیماهای غول پیکر فوق حرفه ای هستند که قادر هستند با بمب های عظیم خود اهداف مهم را در زیر زمین نابود کنند. اکنون دو سوال در مورد توسط افرادی که خودشان به توافق هسته ای ایران شک و تردید دارند، مطرح شده است و آن این است که "لیندسی گراهام" در سوالی مطرح کرده است که ما آیا می توانیم در این جنگ علیه ایران پیروز شویم؟ "کارتر" یکی از دیگر از سناتورهای مخالف این توافق است نیز در سوالی دیگر این سوال را مطرح کرده است که چه کسی در جنگ بین ایران و آمریکا پیروز است و آیا کسی در مورد پیروزی آمریکا شک و تردید دارد؟ تنها چیزی که باید گفت اینکه نه لیندسی گراهام و نه کارتر چگونگی پیروزی آمریکا در قبال ایران را شرح نداده است و آنها هیچ توضیحی در مورد اینکه چطور آمریکا می خواهد در مقابل ایران پیروز شود، نداده اند، آنهم بعد از اینکه آمریکا در افغانستان و عراق شکست خورده است.»
منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها